Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 8 februarie 2017 ora 15:40

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
   2.1  Pentru perioada 9 - 11 februarie 2017
aprobat
   2.2  Pentru perioada 13 - 18 februarie 2017
aprobat
   2.3  Secretari de ședință
aprobați
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată
4. Scrisoare din partea domnului prim-ministru Sorin Mihai Grindeanu referitoare la situația unor proiecte de legi inițiate de Guvern care au fost înaintate, spre dezbatere și adoptare, Parlamentului înainte de 03.01.2017 și care, în prezent, se află în diferite stadii de legiferare la Camera Deputaților și la Senat
se trimite comisiilor permanente
5. Solicitare din partea Comisiei pentru muncă și protecție socială referitoare la proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 96/2016 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniile educației, cercetării, formării profesionale și sănătății (PLx 12/2017)
aprobată
6. Solicitare din partea Comisiei pentru politică economică, reformă și privatizare de a fi desesizată cu examinarea proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 63/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.109/2008 privind acordarea de ajutor de stat individual având ca obiectiv dezvoltarea regională (PLx 25/2017)
aprobată
7. Solicitare din partea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
s-a luat act
8. Scrisori din partea domnilor deputați Lucian Daniel Stanciu-Viziteu, Tudor Rareș Pop, Gheorghe-Dinu Socotar, Vasile Florin Stamatian referitoare la depunerea de documente care atestă ieșirea din starea de incompatibilitate în care s-au aflat la data intrării în exercițiul mandatului
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
9. Informare din partea domnului deputat Liviu Ioan Balint privind opțiunea pentru mandatul de deputat
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
10. Solicitare din partea doamnei deputat Maricela Cobuz privind o eventuală stare de incompatibilitate între funcția de deputat și funcția de medic
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
11. Solicitare din partea doamnei deputat Viorica Cherecheș privind aprobarea unei zile de concediu plătit
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Bogdan-Alin Stoica privind aprobarea a cinci zile de concediu plătit
aprobată
13. Solicitare din partea domnului deputat Corneliu Mugurel Cozmanciuc privind înființarea unor birouri parlamentare în județul Neamț și în județul Iași
aprobată
14. Memorandum intern: Solicitarea Comisiei pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale
aprobat
15. Memorandum Intern: Solicitarea Uniunii Naționale a Studenților din România
aprobat
16. Solicitare din partea doamnei deputat Ambrus Izabella-Agnes privind aprobarea unei zile de concediu plătit
aprobată

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 22 septembrie 2020, 14:56
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro