Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mar. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 7 martie 2017 ora 12:55

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   2.1  Secretari de ședință
aprobați
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată
4. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora Guvernului” din perioada 20 - 24 martie 2017
aprobată
5. Notă referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 și art. 3 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 114/2013 privind modificarea titularilor dreptului de administrare a unor imobile aflate în domeniul public și privat al statului și pentru modificarea unor acte normative
la Comisia juridică, de disciplină și imunități, la Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și la Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională
6. Notă referitoare la obiecția de neconstituționalitate a dispozițiilor Legii pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori
la Comisia juridică, de disciplină și imunități și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
7. Solicitare din partea domnului deputat Dumitru Mihalescul privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
8. Solicitare din partea domnului deputat Tudor Ciuhodaru privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
9. Solicitare din partea domnului deputat Nicolae Sebastian Radu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
10. Aviz al Biroului permanent al Camerei Deputaților privind încadrarea în funcția de director general al Centrului Internațional de Conferințe
aprobat
11. Aprobarea Regulamentului pentru selectarea, organizarea și desfășurarea concursului de consultant (ghid) și expert (ghid) pentru Centrul Internațional de Conferințe
aprobată
12. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   12.1  Memorandum intern privind participarea la Conferința internațională cu tema ”Rolul femeilor parlamentar în consolidarea democrației și a justiției sociale” (Islamabad, Pakistan, 13 – 15 martie 2017)
aprobat
   12.2  Memorandum intern privind vizita la Nădlac a unei delegații a Comisiei pentru apărare și securitate din Consiliul Național al Republicii Slovace, conduse de domnul Anton Hrnko, președintele comisiei (16 martie 2017)
aprobat
   12.3  Informare privind participarea la cea de-a XI-a Sesiune Plenară a Adunării Parlamentare a Mediteranei (Porto, Portugalia, 22 – 24 februarie 2017)
aprobată

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 25 septembrie 2020, 9:55
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro