Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2004-2008 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe dec. 2007 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 17 decembrie 2007 ora 13:43

1. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
2. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată - nu s-a aprobat procedura de urgență la BPI 1209/2007, BPI 1215/2007, BPI 1218/2007
4. Hotărâre privind asigurarea permanenței la Camera Deputaților de către membrii Biroului permanent în perioada vacanței parlamentare (3-31 ianuarie 2008)
amânată
5. Solicitare din partea domnului deputat Sergiu Andon, președintele Comisiei juridice, de disciplină și imunități
nu a fost aprobată - s-a decis prelungirea termenului de depunere a raportului : 5 februarie 2008
6. Solicitare din partea Comisiei pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic privind prelungirea termenului de depunere a raportului la PLx nr.615/2007
aprobată
7. Solicitare din partea Comisiei pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice privind prelungirea termenului de depunere a raportului la PLx nr.603/2007
aprobată
8. Memorandum intern: Plata unor penalizări pentru bilete de avion și vouchere neutilizate
aprobat
9. Memorandum intern: Reuniuni organizate de Parlamentul Sloveniei în perioada președinției slovene a Consiliului Uniunii Europene
aprobat - Direcția Afaceri Europene va transmite materialul grupurilor parlamentare și comisiilor
10. Memorandum intern: Depuneri de coroane de flori cu ocazia împlinirii a 18 ani de la Victoria Revoluției din Decembrie 1989
amânat
11. Memorandum intern: Accesul autovehiculelor în incinta Palatului Parlamentului
amânat
12. Scrisoare din partea domnului deputat Viorel Hrebenciuc, liderul Grupului parlamentar PSD
aprobată
13. Memorandum intern: Programul "Parteneriat cu societatea civilă"
amânat
14. Memorandum intern: Programul "Parteneriat cu Societatea civilă", teme propuse pentru sesiunea I - 2008
amânat
15. Punct de vedere referitor la interpretarea dispozițiilor referitoare la cazarea deputaților
s-a luat act
16. Raport al Curții de Conturi privind " Auditul sistemului informatic al instanțelor de judecată
se trimite pentru informare, Comisiei pentru buget, finanțe și bănci și Comisiei juridice, de disciplină și imunități
17. Hotărâre privind activitatea comisiilor în perioada vacanței parlamentare 3 - 31 ianuarie 2008
amânat
18. Scrisoare din partea Serviciului inspecției judiciare pentru procurori
s-a luat act
19. Memorandum intern: Folosirea unor imagini ale clădirii Parlamentului în jocul Monopoly
amânat
20. Raport final privind "Auditul performanței organizării interne la nivelul autorităților administrației publice locale (primării); audit organizațional".
se transmite pentru informare la Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
21. Raport final privind "Auditul sistemului e-licitație"
se transmite pentru informare la Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
22. Memorandum intern: Modificarea Regulamentului intern al funcționarilor publici parlamentari
amânat
23. Solicitare din partea Comisiei pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic privind prelungirea termenului de depunere a raportului la Plx 736/2007, 854/2007, 856/2007
aprobată - termen: 15 februarie 2008
24. Memorandum intern: Lista detaliată a lucrărilor de investiții și reparații capitale aferente construcțiilor pe anul 2008 la obiectivele de investiții ale Camerei Deputaților
amânat

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 7 august 2020, 7:44
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro