Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2019 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 20 februarie 2019 ora 12:22

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată, cu modificări. Se adaugă pe poziția 35 sub rezerva primirii raportului, proiectul privind ziua meseriilor și proiectul de Hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Camerei Deputaților nr.42/2018
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   2.1  Procedura de desfășurare a dezbaterilor politice în cadrul Orei Guvernului și timpul maxim propus a fi alocat participanților, având în vedere prevederile regulamentare
s-a luat act
   2.2  Secretari de ședință
aprobat
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată
   3.1  Notă suplimentară
aprobată
4. Solicitare din partea Comisiei pentru sănătate și familie referitoare la Propunerea legislativă privind preluarea personalului angajat cu pregătire paramedicală din cadrul echipajelor SMURD specializate în acordarea primului-ajutor calificat, potrivit legii, aflate în finanțarea autorităților publice locale de pe raza județelor Arad, Hunedoara, Maramureș, Mureș și Sibiu (Pl x 751/2018)
aprobată
5. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar al P.N.L., referitoare la dezbaterea de urgență în cadrul Comisiei pentru muncă și protecție socială, precum și introducerea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților a unei inițiative legislative (Pl-x 22/2019)
nu a fost aprobată
6. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL, referitoare la domnul deputat Florin Iordache, vicepreședinte al Camerei Deputaților
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
7. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora prim-ministrului” din săptămâna 4 - 8 martie 2019
aprobată de principiu
8. Solicitare din partea doamnei deputat Cristina Mădălina Prună, liderul Grupului parlamentar USR, referitoare la Propunerea Legislativă a Cetățenilor – Lege de Revizuire a Constituției României
la Secretariatul General pentru formularea unui răspuns
9. Solicitări privind efectuarea de concedii cu plată:
   9.1  domnul deputat Florin-Claudiu Roman
aprobat
   9.2  domnul deputat Costel Neculai Dunava
aprobat
10. Memorandum Intern: Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților
aprobat
   10.1  Proiect de Decizie privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților
aprobat: Decizia BP nr. 5
   10.2  Proiect de Hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Camerei Deputaților nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice și a statului de funcții ale serviciilor Camerei Deputaților și abrogarea Hotărârii Camerei Deputaților nr. 31/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților, precum și a statului de funcții pe anul 2009
la plen
11. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   11.1  Memorandum intern privind deplasarea în Statul Israel a domnilor deputați Silviu Vexler (21 – 25 februarie 2019) și Dorel – Gheorghe Căprar (21 – 22 februarie 2019)
aprobat
   11.2  Memorandum intern privind participarea doamnei deputat Cristina-Ionela Iurișniți la reuniunea cu tema: ”Rolul femeilor în politică” (Bruxelles, Belgia, 7 martie 2019)
aprobat

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 5 august 2020, 10:47
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro