Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2020 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 3 februarie 2020 ora 17:14

1. Solicitare din partea Grupului parlamentar PSD privind ”Ora Guvernului”
aprobată
2. Solicitare din partea Grupului parlamentar USR privind ”Ora Guvernului”
amânată
3. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată de Biroul permanent cu modificări: Ora Guvernului. Comitetul liderilor a aprobat Ordinea de zi propusă de Biroul permanent cu modificări: PLx 94/2019 pe poz. 4
   3.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   3.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
4. Programul de lucru al Camerei Deputaților
   4.1  Secretari de ședință
5. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată de Biroul Permanent. Comitetul liderilor a aprobat numai procedura de urgență solicitată de Guvern (BPI 10/2020)
6. Notă privind Decizia Curții Constituționale nr.581/2019 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art.213 alin.(8) din Legea nr.207 /2015 privind Codul de procedură fiscală, în redactarea anterioară modificării prin Ordonanța Guvernului nr.30/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr.207 /2015 privind Codul de procedură fiscală, precum și ale art.213 alin.(8) din Legea nr.207 /2015 privind Codul de procedură fiscală, astfel cum a fost modificată prin Ordonanța Guvernului nr.30/2017
la Comisia juridică, de disciplină și imunități și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
7. Notă privind Decizia Curții Constituționale nr.591/2019 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art.62 alin.(1), (2) și (3) din Legea notarilor publici și a activității notariale nr.36/1995, în forma anterioară modificării operate prin Legea nr.206/2016, precum și a dispozițiilor art.63 alin.(1) și (4) din Legea notarilor publici și a activității notariale nr.36/1995, în forma republicată ca urmare a modificării operate prin Legea nr.206/2016
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
8. Notă privind Decizia Curții Constituționale nr.731/2019 referitoare la obiecția de neconstituționalitate a dispozițiilor articolului unic pct.2 [cu referire la art.4 alin.(1*1) și alin.(1*3)], pct.3 [cu referire la art.4 alin.(3) și (4)], pct.6 [cu referire la art.7 alin.(1*1)], pct.7 [cu referire la art.7 alin.(4)], pct.8 [cu referire la art.7 alin.(5*1 )] și pct.9 [cu referire la art.8 alin.(5) teza a doua] din Legea pentru modificarea și completarea Legii nr.77 /2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligațiilor asumate prin credite
la Comisia juridică, de disciplină și imunități
9. Solicitare din partea domnului deputat Cătălin - Marian Rădulescu de retragere a semnăturii din lista inițiatorilor Propunerii legislative privind regimul articolelor pirotehnice (Pl-x 556/2019)
nu a fost aprobată
10. Solicitare din partea doamnei deputat Lavinia-Corina Cosma de retragere a semnăturii din lista inițiatorilor Propunerii legislative pentru adoptarea statutului personalului din Transportul Public Regulat Urban și Metropolitan (BP 907/2019)
la Senat
11. Solicitări privind efectuarea de concedii cu plată
   11.1  domnul deputat Ion Spânu
aprobat
12. Scrisoare din partea domnului Bogdan Aurescu, Ministrul Afacerilor Externe, prin care transmite, pentru informare, sinteza privind tratatele la nivel de stat și guvernamental semnate, ratificate, aprobate, la care s-a aderat sau care au fost acceptate, respectiv care au intrat în vigoare, în cursul anului 2019
la Comisia pentru politică externă și la Comisia pentru afaceri europene, pentru informare
13. Sinteza Raportului de audit al performanței privind piața de gaze naturale din România, întocmită de Curtea de Conturi a României
la Comisia pentru industrii și servicii, la Comisia pentru buget, finanțe și bănci și la Comisia pentru mediu și echilibru ecologic, pentru informare
14. Sinteza Raportului de audit cu tema ”Auditul performanței utilizării fondurilor publice alocate în perioada 2002-2016 pentru construirea sălilor de sport, atât din mediul urban, cât și în mediul rural, în vederea garantării accesului la facilitățile moderne de practicare a sporturilor”, întocmită de Curtea de Conturi a României
la Comisia pentru învățământ, știință, tineret și sport și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci, pentru informare
15. Memorandum Intern: Solicitare realizare reportaj foto și video în regim de gratuitate - AGERPRES
aprobat
16. Memorandum Intern: Solicitarea Comisiei pentru sănătate și familie
aprobat
17. Memorandum Intern: Solicitarea Institutului Magna Cum Laude-Reut
aprobat
18. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   18.1  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Comisiilor AP NATO (Bruxelles, 17 – 19 februarie 2020)
aprobat
   18.2  Informare privind participarea Delegației Adunării Parlamentare a Mediteranei la cea de-a 74-a Sesiune a Adunării Generale a ONU (New York, 24 – 28 septembrie 2019)
s-a luat act
   18.3  Informare privind participarea la conferința “Eliberarea de violență: Pace, Securitate și prevenirea conflictelor în cadrul Agendei pentru Dezvoltare 2030” (Roma, 27 – 29 noiembrie 2019)
s-a luat act
   18.4  Informare privind participarea la cea de-a 14-a Sesiune a Comitetului interguvernamental de salvgardare a patrimoniului cultural imaterial UNESCO (Bogota, Columbia, 9 – 14 decembrie 2019)
s-a luat act
   18.5  Informare privind participarea la Conferința cu tema “Participarea activă a Diasporei la procesele de construcție statală” (Tbilisi, Georgia, 16 decembrie 2019)
s-a luat act
   18.6  Informare privind participarea la conferința “Schimbările Climatice și impactul lor asupra vieții și patrimoniului cultural din Regiunea Mediteraneeană” (Atena, 20 – 23 ianuarie 2020)
s-a luat act

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București joi, 6 august 2020, 14:22
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro