Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe ian. 2009 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 26 ianuarie 2009 ora 15:00

8. Proiect de Hotărâre a Biroului permanent privind stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților
aprobat - H.B.P. nr.1/2009 consultă

Proiect de Hotărâre a Biroului permanent privind stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților Doamna Roberta Alma Anastase:

Trecem la următorul punct de pe ordinea de zi, care se referă la stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților.

O să vă rog, în aceste condiții, ca fiecare dintre vicepreședinți, secretari și chestori să opteze pentru atribuțiile care îi sunt mai apropiate și pentru care are experiență.

Aș vrea să începem cu vicepreședinții.

Domnul Ioan Oltean:

Preiau poziția 4.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Deci domnul Ioan Oltean preia poziția 4.

Domnul Adrian Năstase și-a exprimat intenția de a prelua atribuțiile de la punctul 3, domnul Bogdan Olteanu preia punctul 1 și doamna Daniela Popa, implicit punctul 2.

În ceea ce privește secretarii Camerei, domnul Zgonea punctul 3, domnul Preda punctul 1, domnul Pardău punctul 2 și, implicit, Mihai Voicu, punctul 4.

Iar în ceea ce îi privește pe chestori? Domnul Albu.

Domnul Gheorghe Albu:

La noi, în unanimitate deplină, ca să spun așa, primul domnul Motreanu, al doilea, domnul Albu a optat, al treilea domnul Kelemen și al patrulea, domnul Bănicioiu.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă mulțumesc pentru eficiență și vă supun aprobării această repartizare a atribuțiilor.

Domnul Ioan Oltean:

Dacă-mi permiteți, aș vrea să fie de acord Biroul permanent, dacă între vicepreședinți există dorința de a schimba anumite comisii, să fim de acord să fie trecute de la un vicepreședinte la altul, poate că avem o activitate sau o pricepere în plus pentru o comisie sau alta și le putem schimba.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Problema este, oricum, de eficiență și atunci e absolut logic.

Domnul Pardău.

Domnul Dumitru Pardău:

La punctul b) l-aș propune pe domnul vicepreședinte Ioan Oltean, pentru că eu sunt mai nou.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Dacă sunteți de acord să supunem în ansamblu, această hotărâre, cu amendamentul propus de domnul Oltean, ca între vicepreședinți să poată interveni anumite schimbări în ceea ce privește responsabilitatea coordonării anumitor comisii. Cine este pentru? cine este împotrivă? Abțineri? Vă mulțumesc mult.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 25 septembrie 2020, 17:33
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro