Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mar. 2009 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 16 martie 2009 ora 14:00

14. Solicitare din partea Institutului pentru Politici Publice
nu a fost aprobată consultă

Solicitare din partea Institutului pentru Politici Publice Doamna Roberta Alma Anastase:

Avem o solicitare din partea Institutului pentru Politici Publice, care ne solicită respectuos permisiunea de a aproba ca un reprezentant al său, anume subsemnatul director adjunct, să asiste la ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților din ziua de luni, 23 martie 2009.

Vă rog, domnul Marton Arpad.

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Doamna președinte, ca să știu și eu, că se pare că anumite persoane au mai multe informații despre ce vom face, când vom face, ce am făcut, decât avem noi. De altfel, am fost intervievat despre niște lucruri care nu aveau cum să apară în stenograma de săptămâna trecută; totuși, era cel mai mediatizat lucru de pe stenograma inexistentă.

Acum este o procedură care este ieșită din Regulamentul nostru, dar mă întreb: știți dumneavoastră ce este pe 23?

Doamna Roberta Alma Anastase:

Nu.

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Că se pare că IPP-ul știe ce va fi pe 23.

Dar eu am citit aici Regulamentul. De obicei, în anumite situații se stipulează că anumite comisii lucrează de obicei cu ușile închise, dar pot să decidă să lucreze acceptând și pe alții. Aici nu avem o astfel de prevedere.

Este vorba de Biroul permanent.

Deci nu există o prevedere prin care Biroul permanent să aibă o astfel de ospitalitate pentru discutarea oricăror probleme.

Ar fi un precedent zic eu foarte periculos nu pentru mine, că eu nu sunt membru al Biroului permanent, dar însăși pentru organizarea activității Biroului.

Eu cred că avem o Constituție, avem un Regulament. Noi să respectăm. Măcar noi să îl respectăm, și să nu trecem de prevederile acestuia.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă supun la vot această solicitare. Dacă sunteți de acord cu ea.

Cine este pentru? Un vot pentru. (Domnul Adrian Năstase)

Împotrivă? 2 voturi împotrivă.

Abțineri? 5 abțineri. (Doamna Roberta Alma Anastase, doamna Daniela Popa, domnul Ioan Oltean, domnul Bogdan Olteanu și domnul Cezar-Florin Preda)

S-a respins.

Domnul Varujan Pambuccian:

Doamna președintă, noi tot avem o nedumerire: ce este pe 23 și nu știm noi?

Omul cere punctual să vină pe 23.

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Nu este obligatoriu să avem pe 23 ședință de Birou permanent, numai dacă vrem să modificăm ordinea de zi și programul aprobat miercurea aceasta.

Domnul Adrian Năstase:

Din moment ce stenogramele sunt publice, până la urmă, sigur, este o chestiune de principiu, și sigur că la un moment dat am putea să avem sute de astfel de solicitări, dar cred că până la urmă chestiunea de principiu este că lucrările sunt transparente, ele pot fi consultate pe site-ul Camerei. Rămâne de văzut dacă, așa cum avem o anumită politică în relația cu organizațiile neguvernamentale, iar cu această organizație în mod special am avut tot felul de probleme de-a lungul anilor, pentru că ei au cerut diverse date, dacă vă aduceți aminte, și poate că ar fi o chestiune de politică din partea Camerei pentru a nu întreține un anumit conflict care la un moment dat a fost destul de intens. Dar, sigur, s-a votat.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 25 septembrie 2020, 19:43
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro