Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe sep. 2009 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 1 septembrie 2009 ora 13:10

3. Documente referitoare la activitatea Comisiei parlamentare de anchetă pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Turismului pentru acțiuni de promovare a turismului și a imaginii României

Vorbitor: Pardău Dumitru

Documente referitoare la activitatea Comisiei parlamentare de anchetă pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Turismului pentru acțiuni de promovare a turismului și a imaginii României Domnul Dumitru Pardău:

Doamnă președinte,

Stimați colegi,

Cred că trebuie să fac înainte de unele amendamente la acest regulament o precizare. Am fost de serviciu atunci când a apărut acest regulament la Biroul permanent, fiind de serviciu din partea Biroului permanent, mi-am dat acordul cu aprobarea ulterioară a Biroului permanent, dar cred că normal ar fi fost chiar o convocare a Biroului permanent. Nu știu dacă în decursul anilor, în Parlament, în vacanța parlamentară s-a mai aprobat în felul acesta un regulament de funcționare a unei comisii parlamentare de anchetă.

De ce vreau să fac această precizare? Pentru colegii din celelalte partide care sunt membri ai Biroului permanent tocmai din dorința de a nu considera cineva că Partidul Democrat-Liberal sau membrii Biroului permanent din partea Grupului parlamentar PD-L ar dori blocarea activității acestei comisii parlamentare de anchetă, tocmai de aceea mi-am dat acel acord doar cu un amendament de ordin tehnic, fără să iau în calcul art.7 sau art.9 pe care le-am observat la acea vreme, dar mi s-a părut corect să nu fie nimeni acuzat de blocarea activității acestei comisii.

Legat de Regulamentul propriu-zis, trebuie făcut un amendament la punctul 6.5, unde nu mai corespunde numărul experților care au fost aprobați printr-un alt document, practic doar câte un expert din fiecare domeniu, nu câte doi în ceea ce înseamnă experți financiari-fiscali, experți achiziții publice și experți marketing turistic și la art.1, alin.2, sediul comisiei este la Palatul Parlamentului, Camera Deputaților, corp B4, etaj P1, sala I.G.Duca. Ea și-a desfășurat activitatea în sala Comisiei de buget-finanțe și cred că acest alineat chiar ar trebui scos, pentru că mi se pare inutil să fixezi dinainte o sală atâta vreme cât se pune la dispoziție din partea Secretariatului General o sală care să corespundă cu solicitările Biroului permanent, a comisiei respective.

Vă mulțumesc mult.

.............................
Domnul Dumitru Pardău:

Dacă îmi permiteți. Cred că ar trebui să o luăm în ordinea articolelor, pentru că am și eu două propuneri, chiar de la articolul 1. Și luăm articol cu articol și eliminăm.

.............................
Domnul Dumitru Pardău:

Am propus eu eliminarea punctului 2.

.............................
Domnul Dumitru Pardău:

La art.6.5 - desemnarea unui specialist expert financiar fiscal, unui specialist în achiziții publice, un specialist în marketing turistic și în continuare rămâne la fel.

Este în concordanță cu o altă adresă anterioară care a fost aprobată în aceeași perioadă.

.............................
Domnul Dumitru Pardău:

Dacă îmi permiteți. Este o adresă din 5 august în care președintele comisiei solicită 2-2-2, pentru IT și publicitate, câte un specialist, domnul secretar general propune angajarea unui specialist extern pentru fiecare din domenii, iar eu la vremea de atunci, fiind de serviciu, am fost de acord cu propunerea secretarului general.

Deci, este ce spune doamna Aura Vasile, este în concordanță cu ce a solicitat comisia, cu propunerea secretarului general.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 25 septembrie 2020, 11:14
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro