Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2010 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 1 februarie 2010 ora 13:15

4. Scrisoare din partea Biroului Electoral Central
la plen consultă

Scrisoare din partea Biroului Electoral Central Doamna Roberta Alma Anastase:

Dacă nu mai sunt alte observații la programul de lucru.., domnul Mihai Voicu, vă rog.

Domnul Mihai Alexandru Voicu:

Avem în programul de lucru, să zicem, nu știu, poate are legătură, poate nu, avem confirmare din partea Biroului Electoral cu privire la alegerea domnului Stroe și v-aș propune ca, în program, să rugăm Comisia de validare să se întâlnească câteva minute astăzi, astfel încât la sfârșitul programului, domnul Stroe ...

Domnul Valeriu Zgonea:

Poate înainte de plen.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Eu am să vă rog să facem oficial lucrul acesta.

Domnul Valeriu Zgonea:

Să se facă prima dată în plen informarea și după aceea. Așa este corect.

Domnul Gheorghe Barbu:

Comisia, în principiu a fost sesizată. Așteaptă să se întrunească Biroul permanent. S-ar putea să apară după plen validarea.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Am înțeles.

Domnul Valeriu Zgonea:

Eu vă propun următoarea variantă.

La deschiderea ședinței, președinta ședinței de plen, informează plenul Camerei Deputaților cu privire la această chestiune și cere Comisiei de validare să se întrunească și să prezinte raportul până mâine. Mâine dimineață să prezinte raportul, se depune jurământul de către colegul nostru, domnul Radu Stroe și s-a închis. Procedural, numai plenul ia act de mandat, nu Biroul permanent. Poate să depună și astăzi, la sfârșitul programului dacă i se face raportul, dar trebuie să ceară plenului ca să facă.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Bun. Sunteți de acord ?

Doamna Aurelia Vasile:

Se poate să fie întâi demisia doamnei.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Corect, apoi alegerea vicepreședinților și la final raportul și depunerea jurământului. De acord?

Domnul Valeriu Zgonea:

Și până la final să vină raportul.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Perfect. Ați notat domnule secretar general desfășurarea în felul următor?

Deci, primul punct este demisia doamnei DanielaPopa, al doilea punct este anunțarea alegerii, a comunicatului de la Biroul Electoral Central, al treilea - alegerea vicepreședinților, al patrulea - raportul comisiei și al cincilea - depunerea jurământului, ca să încheiem astăzi cu toate chestiunile.

Domnul Ludovic Orban:

Apropo de obiecția dumneavoastră, să știți că este depusă în copie xerox adresa cu numărul de înregistrare, numai că domnul Călian vrea original.

Domnul Gheorghe Barbu:

Domnul Călian nu ne-a cerut nimic. Noi ne-am sesizat de faptul că nu aveam acest document.

Domnul Ludovic Orban:

Consiliera mea a adus exact exemplarul în copie xerox cu raportul mandatarului financiar, care a fost depus la Autoritatea Electorală permanentă și care are număr de înregistrare, cu numărul de înregistrare de la Autoritate.

Domnul Mihai Alexandru Voicu:

Domnule secretar general, nu purtăm noi discuția aceasta, o poartă Comisia de validare. Comisia de validare constată dacă are toate hârtiile sau nu.

Doamna Roberta Alma Anastase:

În regulă. Vă propun să trecem mai departe.

Domnul Dumitru Pardău:

Dacă îmi permiteți doamna președinte, o singură întrebare.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă rog.

Domnul Dumitru Pardău:

Ședința în plen va începe la 15.30 sau la 16.00?

Doamna Roberta Alma Anastase:

La 15.30.

Domnul Valeriu Zgonea:

Când se termină grupurile.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Haideți la ora 16.00.

Domnul Dumitru Pardău:

Asta vroiam să vă propun, ora 16.00.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Bine, la ora 16.00.

La ordinea de zi mai există subiecte? Nu. Restul..., ne revedem după plen.

Domnul Gheorghe Barbu:

Numai o clipă vă rog.

Mai sunt materiale aprobate de membrii Biroului permanent în funcție, în perioada de vacanță.

Domnul Valeriu Zgonea:

Doamna președinte a spus că luăm act.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 23 septembrie 2020, 7:49
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro