Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Galerie foto
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
2016-2020 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Angelica Fădor > Comunicate de presa Versiunea pentru printare


primit de la președintele Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului, doamna deputat Angelica Fădor (Grupul parlamentar al PNL)

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-a desfășurat lucrările în ziua de 4, 5 și 6 februarie 2020.

La ședința comisiei din zilele de 4 februarie a.c., din numărul de 27 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 27 deputați.
La lucrările comisiei din zilele de 5 și 6 februarie a.c., din numărul de 27 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 26 deputați.
Ședința Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului a avut loc în data de 4 februarie a.c., lucrările au fost conduse de doamna deputat Angelica Fădor, președintele comisiei.
Doamna președinte Angelica Fădor a supus la vot ordinea de zi a comisiei.
Ordinea de zi a comisiei a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
Pe ordinea de zi a ședinței au figurat următoarele puncte:

AVIZE
1. PL.x 511/2019 - Proiect de Lege pentru modificarea și completarea Legii nr.338/2018 prin care a fost aprobată OUG nr.59/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale pentru Formare Profesională Inițială în Sistem Dual din România
2. PL-x 602/2019 - Proiect de Lege pentru modificarea Ordonanței Guvernului nr.21/1992 privind protecția consumatorilor
3. PL-x 610/2019 - Propunere legislativă privind transmiterea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Instituția Prefectului - Județul Bacău în domeniul public al Județului Bacău și în administrarea Consiliului Județean Bacău

SESIZĂRI ÎN FOND
4. PL-x 543/2019 - Proiect de Lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.21/2019 pentru prorogarea termenului prevăzut la art.106 din Legea nr.196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor
5. PLx 545/2019 - Proiectul Legii rivind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.24/2019 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr.83/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple și serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor
6. PL-x 547/2019 - Proiect de Lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.26/2019 pentru modificarea Legii nr.152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe și pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.28/2013 pentru aprobarea Programului național de dezvoltare locală
7. PL.x 453/2017 - Lege privind unele măsuri de regim fiscal derogatoriu aplicabil anumitor terenuri, construcții edificate pe acestea și anumitor activități economice autorizate
La punctele 1, 2 și 3 ale ordinii de zi, respectivele inițiative legislative a fost amânate.
La punctul 4 al ordinii de zi, membrii comisiei au hotărât, cu unanimitate de voturi, întocmirea unui raport preliminar de adoptare.
La punctul 5 al ordinii de zi, membrii comisiei au hotărât, cu unanimitate de voturi, întocmirea unui raport comun de adoptare.
La punctul 6 al ordinii de zi, membrii comisiei au hotărât, cu unanimitate de voturi, întocmirea unui raport de adoptare.
La punctul 7 al ordinii de zi, membrii comisiei au hotărât, cu unanimitate de voturi, întocmirea unui raport preliminar de respingere.
În zilele de 5 și 6 februarie a.c., lucrările s-au desfășurat în cadrul grupurilor de lucru constituite în vederea studierii proiectelor de lege și a altor documente înregistrate la Comisie.
Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 17 mai 2022, 11:58
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro