Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Vlad-Piedone Popescu > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Vlad-Piedone POPESCU
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

NaționalitateRomână
Stare civila Casatorit, 2 copii
SexMasculin



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ


Antreprenor, peste 10 ani experienta in administrarea si managementul afacerii.



Perioada

12.2020 - Prezent

Funcția sau postul ocupat

Deputat

Partidul Puterii Umaniste ( social - liberal ) - PPU

afiliat la Grupului parlamentar al Partidului Social Democrat - PSD

Activități și responsabilități principale

Membru în Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor

Membru in Comisia pentru industrii și servicii

Membru in Grupurile de prietenie cu Parlamentele altor state:

  • Republica Senegal
  • Republica Turcia
  • Republica Elenă

Numele și adresa angajatorului

Parlamentul Romaniei - Camera Deputatilor

Municipiul Bucuresti - Romania



Perioada

05.2021 - Prezent

Funcția sau postul ocupat

Presedinte Filiala Suceava

Partidul Puterii Umaniste ( social - liberal ) - PPU

Activități și responsabilități principale

Activitate Politica

Numele și adresa angajatorului

Partidul Puterii Umaniste ( social - liberal ) - PPU

Municipiul Bucuresti - Romania

Tipul activității sau sectorul de activitate

Partid politic



Perioada

2020 - 04.2021

Funcția sau postul ocupat

Presedinte Filiala Sector 5 municipiul Bucuresti

Partidul Puterii Umaniste ( social - liberal ) - PPU

Activități și responsabilități principale

Activitate Politica

Numele și adresa angajatorului

Partidul Puterii Umaniste ( social - liberal ) - PPU

Municipiul Bucuresti - Romania

Tipul activității sau sectorul de activitate

Partid politic



Perioada

11.2016 - 12.2020

Funcția sau postul ocupat

Consilier - Vanzari / Asigurari

Activități și responsabilități principale

Consiliere, promovare, reprezentare.

Numele și adresa angajatorului

URBAN S.A.

Municipiul Bucuresti - Romania

Tipul activității sau sectorul de activitate

Consiliere in domeniul vanzarilor si promovarii



Perioada

01.2010 - Prezent

Funcția sau postul ocupat

Asociat / Administrator

Activități și responsabilități principale

HORECA - Restaurante

Numele și adresa angajatorului

GOD TRUST ENTERPRISES S.R.L.

Tipul activității sau sectorul de activitate

HORECA - Restaurante ( alimentatie publica ).



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

Perioada

2008 - 2012 ( 4 ani, forma de invatamant zi).

Calificarea / diploma obținută

Studii universitare de licenta. Licentiat in drept.

Diploma de licenta in drept

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

  • Sa aplice prevederile actelor normative interne si comunitare in domeniul specific de activitate.
  • Sa interpreteze legea , daca circumstatele o impun.
  • Sa expliciteze si sa examineza critic continutul actelor normative interne si comunitare.
  • Sa consilieze la modul de executare a actelor normative interne si comunitare.
  • Activeaza in sfera de elaborare si aplicare a dreptului , inclusiv in cea a combaterii criminalitatii.
  • Apreciaza coraportul dintre prevederile dreptului, ale dreptului international si cele ale dreptului european.
  • Determina caile de armonizare si ajustare a ordinii juridiceinterne a tarii cu standardele si prevederile normative europene.

Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare

Facultatea de Drept - Specializarea Drept.

Universitatea „Titu Maiorescu” Bucuresti, Romania,

Nivelul în clasificarea națională sau internațională

Ciclul I - Studii universitare de licenta - Diploma de licenta



Perioada

2008

Calificarea / diploma obținută

Diploma de Bacalaureant

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Profil economic

Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare

Colegiul Economic Costin C. Kiritescu, Bucuresti, Romania

Ministerul Educatiei si Cercetarii

Nivelul în clasificarea națională sau internațională

Diploma de studii medii - profil economic



APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

Limba maternă

Română

Limbi străine cunoscute

Autoevaluare

ÎnțelegereVorbireScriere

Nivel european

AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oralExprimare
scrisă

Engleza

bine bine bine bine satisfăcător



Competențe și abilități sociale

  • Capacitatea de adaptare in medii multiculturale.
  • Spirit de echipa, competenta obtinuta ca membru al diverselor asociatii
  • O buna capacitate de comunicare, obtinuta ca urmare a experientei de manager si administrator
  • Seriozitate.
  • Credibilitate.
  • Deschidere spre nou.
  • Integritate.

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

  • O buna cunoastere a instrumentelor microsoft office ( word,excel si powerpoint ), abobe reader.
  • Cunostine medii ale aplicatiilor de grafica reader illustrator si photoshop

Permis de conducere

  • Categoria B din 2010

Competențe și aptitudini organizatorice

  • Capacitate foarte bună de comunicare cu diverse părți interesate (autorități de reglementare, autorități publice și locale, părți contractante, etc...)
  • Capacitate de comunicare deosebită, transmițând informații simple și complexe în mod coerent și explicit (participări cu lucrări și expuneri libere la un numar mare de conferințe naționale și internaționale)
  • Spirit practic și inițiativă, sesizez ușor oportunitățile având capacitatea de a elabora strategii, de a defini și realiza planuri și programe
  • Capacitate de a lua decizii
  • Capacitate de înțelegere - pot percepe cu ușurință informații complexe primite de la cei cu care lucrez și să selectez ideile valoroase, sintetizând prioritățile
  • Spirit de echipă: am facut parte și am condus echipe de proiect multidisciplinare incurajând folosirea competențelor individuale în atingerea obiectivelor propuse (de ex: elaborare plan de dezvoltare pe 5-10 ani, corelarea acestuia cu planul de afaceri; colaborarea în diverse grupuri de lucru în asociațiile profesionale)
  • Flexibilitate și fermitate
  • Capacitate de rezistență la stres și lucru peste program
  • Determinarea de a obtine rezultate în condiții de calitate și la timp. La baza reușitelor mele au stat cunoașterea activității, cunosțintele dobândite în managementul de proiect și al afacerilor precum și implicarea personală în bunul mers al companiilor.
  • Organizator ( organizez diferite seminarii, intruniri unde participa reprezentanti ai patronatelor, sindicatelor, reprezentati ai Guvernului si Parlamentului Romaniei).
  • Experienta in management si planificare ( experienta in logistica ).

10.01.2022

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 3 octombrie 2022, 18:44
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro