Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Galerie foto
Activitate parlamentară
2012-2016 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2012-2016 > Camera Deputaților > Cornelia Negruț > Comunicate de presa Versiunea pentru printare


primit de la doamna deputat Cornelia Negruț (Grup ALDE)
Deputatul ALDE Maramureș Cornelia Negruț sesizează ministrul Transporturilor în legătură cu disfuncționalitățile din activitatea TAROM

Deputatul ALDE de Maramureș, Cornelia Negruț, i-a sesizat ministrului Transporturilor, Iulian Matache, o serie de disfuncționalități din activitatea TAROM, survenite în timpul unei vizite oficiale efectuate peste hotare.

Într-o întrebare adresată miercuri, parlamentarul maramureșean l-a informat pe ministrul Transporturilor despre situația incredibilă în care s-a aflat delegația Parlamentului României în timpul unei deplasări externe efectuate zilele trecute în Mexic.
„La întoarcere, duminică 11 octombrie a.c., a relatat Cornelia Negruț, aeronava TAROM care a operat zborul a ajuns cu o întârziere excesivă la Madrid. Aici, în timpul așteptării de circa cinci ore, la care s-au adăugat și cele cinci ore de tranzit, membrele Parlamentului României au beneficiat de un tratament absolut necorespunzător din partea companiei aviatice a statului român. Practic, am fost trimise la un simulacru de restaurant din incinta aeroportului, însă acolo era cu neputință să poți alege ceva decent de mâncare. Mai mult, am fost puse să așteptăm în condiții improprii, cu toate că biletele noastre erau la o clasă mult superioară decât alternativele oferite de TAROM. În final, pentru ca tacâmul să fie complet, avionul a aterizat luni dimineață în București cu șase ore întârziere, însă ne-am trezit fără bagaje! Mai mult, la peste 24 de ore de la incident, încă nu am fost informați de companie când ne vom recupera bagajele!”
Deputatul ALDE i-a mai transmis ministrului că „modul în care TAROM își tratează clienții nu este potrivit cu eticheta de companie europeană de transport care are servicii de o calitate superioară”. „Nu vreau să mă gândesc ce atitudine se poate avea cu un pasager obișnuit, care plătește cu bani grei un bilet pentru a călători în condiții optime cu cursele TAROM, dacă cu reprezentanți ai statului român s-a putut avea un asemenea comportament”, a mai precizat parlamentarul de Maramureș.
Având în vedere situația relatată, Cornelia Negruț l-a întrebat pe ministrul Iulian Matache cum are în intenție să acționeze în vederea normalizării conduitei de acțiune a companiei TAROM, atât în raport cu clienții, cât și cu prețurile excesive practicate.
„Pe de altă parte, l-am informat pe ministrul Transporturilor că și parlamentarii din teritoriu se confruntă permanent cu mari probleme pe cursele interne ale TAROM, unele dintre acestea întârziind decolarea chiar cu 4-5 ore, așa cum este frecvent cazul zborului Satu Mare-București. Motivul invocat cel mai frecvent este defectarea aeronavelor, însă acest fapt pune în pericol prezența parlamentarilor la lucrările în comisii, ședințele de grup sau de plen. Consider că nu este normal ca atunci când ai un contract ferm cu o instituție care îți asigură un venit fix, sigur și la timp, să tratezi aceste servicii la modul superficial”, a conchis deputatul ALDE Cornelia Negruț.
Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 21 octombrie 2019, 6:23
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro