Daniel-Codruț BLAGA
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

Adresa(e)

Târgoviște (România)

E-mail(uri)

daniel_blaga@ro.plus

Nationalitate(-tati)

română

Data nașterii

1980

Sex

Bărbătesc

Stare civilă

Căsătorit

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Perioada11/2002 - prezent
Funcția sau postul ocupatAnalist Programator
Activități și responsabilități principaleAdministrare de baze de date, dezvoltare de aplicații Windows, dezvolatare de aplicatii Web și întreținere de software.
Numele și adresa angajatoruluiS.C. ADVANCED TECHONOLOGY SYSTEMS S.R.L
Bulevardul Tineretului, nr. 1, 130029 Târgoviște, Dâmbovița (România)
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)
Perioada05/2005 - 09/2009
Funcția sau postul ocupatProject Manager
Activități și responsabilități principale Analiză, arhitectură, proiectare și dezvoltare modul de venit minim garantat și asistentă socială din cadrul unui sistem integrat de e-Administrație.
Coordonarea unei echipe de 2-3 membrii care trebuie să realizeze dezvoltarea și întreținerea modulului, să țină relația cu clienții existenți, să implementeze modulul pentru clienții noi, să realizeze interoperabilitatea cu celelalte module ale sistemului integrat de e-Administrație sau cu alte sisteme existente la clienți, să creeze documentații tehnice și documentații aferente licitaților.
Analiza pieței și identificarea de noi direcții de dezvoltare a modulului.
Raportare către nivelul ierarhic superior al stadiului diferitelor etape din viața proiectului.
Lucrul în strânsă legătură cu celelate echipe care se ocupă de diferitele modulule ale sistemului eAdministrație (Contabilitate, Taxe și Impozite, Mijloace Fixe, Asistență Socială, Parc Auto,etc).
Participarea la diferite prezentări pentru potențiali clienți.
Participarea la diferite cursuri sau seminarii privind tehnologia sau aria de acoperire a specificului modulului
Numele și adresa angajatoruluiS.C. ADVANCED TECHONOLOGY SYSTEMS S.R.L.
Bulevardul Tineretului, nr. 1, 130029 Târgoviște, Dâmbovița (România)
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)
Perioada02/2007 - prezent
Funcția sau postul ocupatProject Manager
Activități și responsabilități principale Analiză, arhitectură, proiectare și dezvoltare modul de salarizare și resurse umane din cadrul unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) sau a unui sistem integrat de e-Administrație (sistem integrat dedicat instituțiilor publice). Coordonarea unei echipe de 5-10 membrii care trebuie să realizeze dezvoltarea și întreținerea modulului, să țină relația cu clienții existenți, să implementeze modulul pentru clienții noi, să realizeze interoperabilitatea cu celelalte module ale sistemului ERP sau cu alte sisteme existente la clienți, să creeze documentații tehnice și documentații aferente licitaților.
Analiza pieței și identificarea de noi direcții de dezvoltare a modulului.
Raportare către nivelul ierarhic superior al stadiului diferitelor etape din viața proiectului.
Lucrul în strânsă legătură cu celelate echipe care se ocupă de diferitele modulule ale sistemului ERP (Contabilitate, Producție, Mijloace Fixe, etc).
Lucrul în strânsă legătură cu celelate echipe care se ocupă de diferitele modulule ale sistemului eAdministrație (Contabilitate, Taxe și Impozite, Mijloace Fixe, Asistență Socială, Parc Auto,etc).
Participarea la diferite prezentări pentru potențiali clienți.
Participarea la diferite cursuri sau seminarii privind tehnologia sau aria de acoperire a specificului modulului
Numele și adresa angajatorului S.C. ADVANCED TECHONOLOGY SYSTEMS S.R.L.
Bulevardul Tineretului, nr. 1, 130029 Târgoviște, Dâmbovița (România)
Tipul activității sau sectorul de activitate Activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)
Perioada06/2009 - prezent
Funcția sau postul ocupat Project Manager
Activități și responsabilități principale Analiză, arhitectură, proiectare și dezvoltare modul registratură, document management și arhivare electronică din cadrul unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) sau a unui sistem integrat de eAdministrație (sistem integrat dedicat instituțiilor publice). Coordonarea unei echipe de 3-6 membrii care trebuie să realizeze dezvoltarea și întreținerea modulului, să țină relația cu clienții existenți, să implementeze modulul pentru clienții noi, să realizeze interoperabilitatea cu celelalte module ale sistemului ERP sau cu alte sisteme existente la clienți, să creeze documentații tehnice și documentații aferente licitaților.
Analiza pieței și identificarea de noi direcții de dezvoltare a modulului.
Raportare către nivelul ierarhic superior al stadiului diferitelor etape din viața proiectului.
Lucrul în strânsă legătură cu celelate echipe care se ocupă de diferitele modulule ale sistemului ERP (Contabilitate, Producție, Mijloace Fixe, etc).
Lucrul în strânsă legătură cu celelate echipe care se ocupă de diferitele modulule ale sistemului eAdministrație (Contabilitate, Taxe și Impozite, Mijloace Fixe, Asistență Socială, Parc Auto,etc).
Participarea la diferite prezentări pentru potențiali clienți.
Participarea la diferite cursuri sau seminarii privind tehnologia sau aria de acoperire a specificului modulului
Numele și adresa angajatorului S.C. ADVANCED TECHONOLOGY SYSTEMS S.R.L.
Bulevardul Tineretului, nr. 1, 130029 Târgoviște, Dâmbovița (România)
Tipul activității sau sectorul de activitate Activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)

Educație și formare

Perioada09/1994 - 07/1998
Calificarea/Diploma obținutăDiplomă de bacalaureat
Disciplinele principale studiate/competențele profesionale dobânditeLimbaje de programare(Pascal;C++; Visual FoxPro), Engleză, Fizică
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formareColegiul Național “Constantin Carabella”
Nivelul în clasificarea națională sau internaționalăISCED 4
Perioada09/1998 - 07/2002
Calificarea/Diploma obținutăDiploma de licență
Disciplinele principale studiate/competențele profesionale dobânditeMatematică, informatică
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formareUniversitatea București (Facultatea de matematică, specializarea informatică)
București (România)
Nivelul în clasificarea națională sau internaționalăISCED 4

APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

Limba(i) maternă(e)

română

 

 

Limba(i) străină(e)

 

Autoevaluare

 

Înțelegere

Vorbire

Scriere

Nivel european (*)

 

Ascultare

Citire

Participare la
conversație

Discurs oral

Engleză

 

C2

C2

C1

C2

C1

(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referință Pentru Limbi Străine
Niveluri: A1/A2: Utilizator elementar - B1/B2: Utilizator independent - C1/C2: Utilizator experimentat

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

Operare calculator:
- Bune cunoștințe de operare pe toate sistemele Microsoft Windows
- Bune cunoștințe de operare pentru pachetele Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Acces
- Bune cunoștințe de operare pentru pachetele Libre Office: Writer, Calc, Impress, Base
- Cunoștințe de bază Linux: Ubuntu, LinuxMint
- Experiență în design grafic: Gimp, Photoshop, CorelDraw

Dezvoltare software:
- Baze de date: SQL Server 7-2017, Oracle 12.c, MySQL 4.x-5.x, SQLlite 3.x
- Medii de dezvoltare: Delphi 4-10.3, C#, Java, Pascal, FreePascal/Lazarus, Visual Basic, C++/Borland C++ 1.0-4.0, Visual Fox, Xamarin
- Web: PHP 4.x-5.x, Javascript, ASP.NET, HTML, Yii Framework, OS Commerce, Wordpress, Microsoft SharePoint, Liferay, Serenity Platform
- Tehnologii: Client-Server, 3Tier, Web services, SOAP, MVC, command line
- Design: Power Designer, Microsoft Visio
- Documentarea programelor sursă, realizarea fișierelor de ajutor (help) și realizarea de manuale și ghiduri de utilizare aplicații
- Realizarea de documentații tehnice pentru licitații
- Management de proiect: Microsoft Project
- OCR: Abbyy Fine Reader, Abbyy Recognition Server, Abbyy Flexi Capture, Kofax Express

Administrare rețele intranet și intenet:
- Cunoștințe de bază a topologiei și tehnologiilor de rețea
- Administrarea servere de tip Microsoft Windows Server

 

 

Cursuri ținute

un curs practic de e-Administratie la Institutul Național de Administrație (INA).

 

 

Certificări

Certificare Abbyy Recognition Server.
Diplomă formator.

 

 

Alte competențe și aptitudin

Analiză, arhitectură și proiectare modul de plată electronică din cadrul modului de taxe și impozite al unui sistem integrat de e-Administrație.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de salarizare din cadrul unui sistem integrat de e- Administrație.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de resurse umane din cadrul unui sistem integrat de eAdministrație.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de venit minim garantat și asistență socială din cadrul unui sistem integrat de e-Administratie.
Analiză, arhitectură și proiectare modul pontaj din cadrul unui sistem integrat de e-Administratie.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de evaluări personal din cadrul unui sistem integrat de eAdministratie.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de autorizații de construcții din cadrul unui sistem integrat de eAdministratie.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de salarizare din cadrul unui ERP.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de resurse umane din cadrul unui ERP.
Analiză, arhitectură și proiectare modul pontaj din cadrul unui ERP.
Analiză, arhitectură și proiectare modul evaluări personal din cadrul unui ERP.
Analiză, arhitectură și proiectare modul de document management din cadrul unui sistem integrat de eAdministrație.
Analiză, arhitectură și proiectare modul arhivare electronică din cadrul unui sistem integrat de eAdministrație.
Analiză, arhitectură și proiectare servicii web pentru interoperabilitatea dintre diverse aplicații
Analiză, arhitectură și proiectare baze de date pentru diferite aplicații.
Analiză, arhitectură și proiectarea de site-uri web.

Permis de conducere

B

13.01.2021