Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Galerie foto
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
2016-2020 (dep.)
2012-2016 (dep.)
Legături:
simona.bucuraoprescu@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Simona Bucura-Oprescu > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Simona BUCURA-OPRESCU
Curriculum Vitae

Informații personale

NaționalitateRomână
Data nașterii02.04.1980
  

Activitate profesională

2020 - prezent: DEPUTAT

Comisia

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului

Funcția

Președinte

  

2016 - 2020: DEPUTAT

Comisia

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului

Funcția

Secretar (până în oct. 2020), Vicepreședinte (din oct. 2020)
Comisia pentru afaceri europene - membru

Comisii speciale

Comisia specială comună a Camerei Deputaților și Senatului pentru coordonarea activităților parlamentare necesare pregătirii Președinției Consiliului Uniunii Europene din primul semestru al anului 2019
Comisia specială comună a Camerei Deputaților și Senatului pentru elaborarea Codului administrativ
Comisia de validare

Delegații ale Parlamentului României la organizații parlamentare internaționale:

Delegația Parlamentului României la Adunarea Parlamentară a Francofoniei: Președinte - din feb. 2018 - până în iun. 2020

Grupuri de prietenie cu Parlamentele altor state:

Grupul parlamentar de prietenie cu Republica Franceză - Adunarea Națională : Președinte

  

2012 - 2016: DEPUTAT

Comisii permanente

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului - Vicepreședinte (din iul. 2016)

Delegații ale Parlamentului României la organizații parlamentare internaționale:

Delegația Parlamentului României la Adunarea Parlamentară a Francofoniei: membru

Grupuri de prietenie cu Parlamentele altor state:

Grupul parlamentar de prietenie cu Republica Franceză - Adunarea Națională

  
Data (de la - până la)

2011-2012

Numele și adresa angajatorului

Consiliul Județean Argeș

Genul activității sau sectorul de activitate

Administrație publică locală

Funcția sau postul ocupat

Vicepreședinte

Principalele activități și responsabilități

Responsabilități delegate de președintele Consiliului Județean Argeș pe domeniile Educație, Cultură, Sănătate, Servicii sociale, coordonarea a 14 instituții finanțate de Consiliul Județean Argeș, conform organigramei

  
Data (de la - până la)

2005-2010

Numele și adresa angajatorului

TOP IMAGE

Genul activității sau sectorul de activitate

Concepție și producție publicitară

Funcția sau postul ocupat

General Manager

Principalele activități și responsabilități

Coordonarea activității și conducerea societății

  

Experienta administrativă

2011-2012

vicepreședinte al Consiliului Județean Argeș

  
2008-2011

consilier județean, membru comisia k1
Buget Finanțe Studii Prognoze și Relații Internaționale

  
2004-2008

consilier județean secretar al Comisiei k4
Învățământ, Sănătate, Cultură, Culte, Patrimoniu, Sport, Turism, Agrement

  
2005-2012

reprezentat al Consiliului Județean Argeș în Asociația Internațională a Regiunilor Francofone, vicepreședinte

  
2004-2012

membru al Consiliului de Administrație al Bibliotecii Județene “Dinicu Golescu”

  
2006-2008

membru al Consiliului de administrație al Spitalului Rucăr

  
2005 - 2012

reprezentant al Consiliului Județean Argeș în Asociația Internațională a Regiunilor Francofone, vicepreședinte

  

Educație și formare

Perioada (de la - până la)2014
Numele și tipul instituției de învățământ și al organizației prin care s-a realizat formarea profesionalăACADEMIA NAȚIONALĂ DE INFORMAȚII "MIHAI VITEAZUL”
Domeniul studiat / aptitudini ocupaționaleSECURITATE NAȚIONALĂ
Nivelul de clasificare a formei de instruire / învățământPOSTUNIVERSITAR - COLEGIUL NAȚIONAL DE INFORMAȚII
  
Perioada (de la - până la)2009-2011
Numele și tipul instituției de învățământ și al organizației prin care s-a realizat formarea profesionalăACADEMIA DE POLIȚIE “ALEXANDRU IOAN CUZA”
Domeniul studiat / aptitudini ocupaționaleMASTER RELAȚII INTERNAȚIONALE ȘI PROGRAME EUROPENE
Nivelul de clasificare a formei de instruire / învățământPOSTUNIVERSITAR
  
Perioada (de la - până la)2009
Numele și tipul instituției de învățământ și al organizației prin care s-a realizat formarea profesionalăACADEMIA DE POLIȚIE "ALEXANDRU IOAN CUZA"
COLEGIUL NAȚIONAL DE AFACERI INTERNE
Domeniul studiat / aptitudini ocupaționaleMANAGEMENTUL AFACERILOR INTERNE
Nivelul de clasificare a formei de instruire / învățământPOSTUNIVERSITAR
  
Perioada (de la - până la)2004-2009
Numele și tipul instituției de învățământ și al organizației prin care s-a realizat formarea profesionalăUNIVERSITATEA DE STAT DIN CRAIOVA
FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE - SPECIALIZAREA FINANȚE BĂNCI
Domeniul studiat / aptitudini ocupaționaleMANAGEMENT FINANCIAR BANCAR
Tipul calificării / diploma obținutăDIPLOMA DE ECONOMIST
Nivelul de clasificare a formei de instruire / învățământUNIVERSITAR
  
Perioada (de la - până la)1995-1999
Numele și tipul instituției de învățământ și al organizației prin care s-a realizat formarea profesionalăCOLEGIUL ECONOMIC “MARIA TEIULEANU” PITEȘTI
Tipul calificării / diploma obținutăCONTABIL STATISTICIAN
  

APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

Limba maternă

Română

Limbi străine cunoscute

Engleză
- abilitatea de a citifoarte bine
- abilitatea de a scriefoarte bine
- abilitatea de a vorbifoarte bine
  

Franceză
- abilitatea de a citifoarte bine
- abilitatea de a scriefoarte bine
- abilitatea de a vorbifoarte bine
  

Competențe și abilități sociale

  • Implicată în viața comunității și a a mai multor organizații non-guvernamentale
  

Competențe și abilități organizatorice

  • Bun organizator, coordonator activități politice și economice
  

Abilități și competențe tehnice

  • PERMIS DE CONDUCERE - Categoria B
  

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Word, Excel, Internet Explorer
  

Informații suplimentare

  • 2015 - 2018 - Programul “Jeunes Pousses” finanțat de Adunarea Parlamentară a Francofoniei pentru tineri parlamentari
  • 1999 - prezent membru fondator al Fundației pentru Sprijinirea Tinerilor PROTIN
  
20.04.2022

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 25 iunie 2022, 18:05
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro