Plen
Ședința Camerei Deputaților din 19 februarie 2002
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.17/01-03-2002

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-05-2022
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2002 > 19-02-2002 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 19 februarie 2002

13. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.186/2001 privind instituirea sistemului de declarații de livrare a tutunului brut (amânarea votului final)
 
consultă fișa PL nr. 717/2001

Domnul Valer Dorneanu:

................................................

Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.186/2001 privind instituirea sistemului de declarații de livrare a tutunului brut; procedură de urgență.

Comisia de agricultură, aveți cuvântul.

Domnul Mihai Nicolescu:

Mulțumim, domnule președinte.

În urma examinării Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.186/2001 privind instituirea sistemului de declarații de livrare a tutunului brut, în ședința din ziua de 12.02.2002, Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice a întocmit raportul pe care-l supune discuției și aprobării plenului Camerei Deputaților.

Propunem 20 de minute pe total, 2 minute pe intervenție.

Vă mulțumesc.

Amintesc, de asemenea, că suntem în categoria legilor ordinare.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Dacă sunteți de acord cu această repartizare a timpilor de dezbatere? Mulțumesc.

Dacă e cineva împotrivă?

Dacă se abține cineva? Nu.

Mulțumesc.

Dacă dorește cineva să intervină la dezbateri generale? Nu.

Trecem, atunci, la dezbaterea proiectului de lege și a ordonanței de urgență.

Vă rog să urmăriți, în paralel, raportul comisiei și textele celor două acte normative.

La titlul legii, dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

La cuprinsul art. unic, vă rog să urmăriți amendamentul 2 al comisiei.

Dacă aveți obiecțiuni la amendamentul 2? Nu aveți. Admis amendamentul 2. Se modifică cuprinsul art. unic, potrivit acelui text.

La titlul ordonanței, dacă aveți obiecțiuni? Comisia nu a avut. Nu aveți nici dumneavoastră. Votat în unanimitate.

La art.1 din ordonanță, dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

Art.2 și 3. Dacă aveți obiecțiuni? Comisia nu a avut. Nici dumneavoastră. Votat în unanimitate.

Art.4, 5 și 6. Dacă aveți obiecțiuni? Comisia nu a avut. Nici dumneavoastră. Votat în unanimitate.

Art.7. Nu aveți obiecțiuni. Votat în unanimitate.

Art.8, 9. Dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

La art.10, vă rog să urmăriți amendamentul 12 al comisiei. Îl găsiți la pag.6. Nu aveți obiecțiuni la amendamentul 12. Admis amendamentul 12 și se modifică, în mod corespunzător, art.10.

Art.11. Comisia nu are amendamente. Dacă aveți dumneavoastră? Nu aveți. Votat în unanimitate.

Vă rog să constatați că am parcurs textul proiectului de lege și al ordonanței. Urmează, în consecință, să supunem proiectul de lege votului final la data pe care o va stabili Comitetul ordinii de zi.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 28 mai 2022, 12:57
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro