Plen
Ședința Camerei Deputaților din 12 decembrie 2002
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.179/21-12-2002

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2002 > 12-12-2002 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 12 decembrie 2002

17. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.141/2002 privind reglementarea depozitării semințelor de consum, regimul certificatelor de depozit pentru acestea și constituirea Fondului de garantare pentru certificatele de depozit (amânarea votului final).
 
consultă fișa PL nr. 561/2002

Domnul Valer Dorneanu:

................................................

Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 141/2002. Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice, suntem tot în procedură de urgență.

Vă rog, domnule președinte, propuneți timpii de dezbatere.

Domnul Ioan Bâldea:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Propunem timp total 30 de minute, un minut pentru intervenție.

Domnul Valer Dorneanu:

Dacă sunteți de acord cu această propunere?

Cine este pentru? Vă mulțumesc.

Voturi împotrivă?

Abțineri?

Unanimitate.

Dacă dorește cineva să intervină cu vreo precizare prealabilă, nu.

Trecem la dezbaterea proiectului de lege.

Poftiți, domnule deputat.

Domnul Mircea Nicu Toader:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimați colegi,

Vreau să fac o observație privind această ordonanță de urgență, care are un caracter deosebit prin titlul pe care îl are, dar trebuie să arătăm că titlul înseamnă una și realitatea înseamnă alta. Acum un an de zile, tot în plenul Camerei Deputaților, am discutat o ordonanță cu același subiect, nr.56, care este abrogată de aceeași ordonanță, având ca scop, într-adevăr, găsirea unei soluții prin certificatele de depozit care permit depozitarea semințelor, deci a cerealelor în diferite forme de depozitare, în silozuri, și pe baza acestui certificat să poată fi obținute fonduri de către producători în vederea utilizării lor în producția agricolă.

Vreau să arăt că, în această formă, ordonanța nu rezolvă sub nici o formă ceea ce se dorește, deoarece banii pentru a obține, pentru a reformula, pentru a reintroduce în circuitul agricol trebuie să fie luați de la bancă, ea nu a fost încă specificată în mod concret, modul în care aceste certificate de depozit pot fi răscumpărate de către bancă.

Ceea ce ar fi trebuit să aibă această lege și am în amendamentele mele respinse și am să le justific la vremea respectivă, trebuia ca fondul de garantare la certificatul de depozit să asigure și modalitatea de finanțare, de răscumpărare a acestor certificate de depozit.

În alte situații, eu sunt convins și ca unul care lucrez în sistem că această lege nu poate fi funcțională și va fi una ca și celelalte care au creat un cadru legislativ, dar inoperant.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Dacă mai dorește cineva să intervină? Nu.

Trecem la dezbaterea pe texte. Urmăriți, vă rog, în paralel raportul cu textele proiectului de lege și ale ordonanței de urgență.

La titlul proiectului de lege nu sunt obiecțiuni; votat în unanimitate.

Art.unic, urmăriți amendamentul 1. A fost admis amendamentul 1 și este modificat art.unic al proiectului de lege.

Titlul ordonanței de urgență. Nu sunt obiecțiuni; votat în formularea Guvernului.

Art.1, 2 și 3, dacă sunt obiecțiuni? Nu sunt. Titlul Capitolului I. Obiecțiuni? Nu sunt. Votate în formularea Guvernului.

La art.4, lit.a) dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în formularea Guvernului.

La lit.b) urmăriți amendamentul 2. Este admis amendamentul 2, modificată, lit.b).

De la art.4 lit.c), d) și e), dacă aveți obiecțiuni? Comisia n-a avut. Votate în formularea Guvernului.

La lit.f), urmăriți amendamentul 3. Admis amendamentul 3, modificat lit.f).

Lit.g), k) dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votate în formularea Guvernului.

Art.4 va avea alcătuirea rezultată din adoptarea celor două amendamente și modificarea lit.b) și f), celelalte urmând să aibă alcătuirea propusă, adică adoptată de Guvern.

Titlul Capitollului II și art.5. Nu sunt obiecțiuni. Votate în formularea Guvernului.

Art.6, alin.1. Urmăriți amendamentul 4. Nu aveți obiecțiuni, admis amendamentul 4 și se modifică alin.1.

Art.6 alin.2. Nu sunt obiecțiuni, adoptat în unanimitate, în formularea Guvernului.

Art.7, 8, 9 și 10. Nu sunt obiecțiuni. Comisia nu a avut amendamente. Votate în formularea Guvernului.

Art.11 și 12. Votate în formularea Guvernului.

Secțiunea II-a art.13. Nu sunt obiecțiuni, votate în formularea Guvernului.

Art.14, urmăriți amendamentul 5. Comisia propune abrogarea acestuia. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Admis amendamentul și abrogat textul.

Secțiunea III-a art.15. Nu sunt obiecțiuni, votat și titlul secțiunii și articolul, în formularea Guvernului.

Art.16 alin.1, urmăriți amendamentul 6 de la pag.4. Nu aveți obiecțiuni, este admis amendamentul și este modificat art.16 alin.1.

Art.16 alin.2. Nu sunt obiecțiuni, votat în formularea Guvernului.

Art.17, urmăriți amendamentul 7.

Poftiți, domnule coleg.

Domnul Mircea Nicu Toader:

Așa cum am precizat în preambulul discuției privind ordonanța, o serie de prevederi ale acestei ordonanțe sunt inaplicabile și am să vă dau un exemplu: art.17 prevede ca "Agenții economici care prestează servicii de depozitare sunt obligați să accepte în mod nediscriminatoriu semințele de consum aduse spre depozitare până la capacitatea maximă, pentru care s-a acordat licența de depozit." Țineți cont că toți depozitarii la ora actuală sunt privați, proprietatea privată nu poate fi sub nici o formă introdusă într-o altă prescripție decât cea constituțională, motiv pentru care eu am solicitat abrogarea acestui articol, deoarece nu există nici o lege care să oblige un proprietar ca în curtea lui să facă ordine altcineva, indiferent cât ar fi de mare constrângerea. Chiar dacă prevede în această ordonanță, printr-un amendament, că se primesc semințele, conform manualului de gradare, nu are importanță, eu mă refer numai că un spațiu de depozitare poate fi oferit de proprietar numai după cum consideră el, conform unui contract și, mai mult decât atâta, capacitatea maximă care trebuie pusă la dispoziție este hotărâtă de același proprietar, deoarece, de multe ori, din punct de vedere tehnologic, nu poți să pui la dispoziție capacitatea maximă și este oricând pasibil de anumite sancțiuni, motivul pentru care eu vă rog să analizați și să abrogați acest articol care este neconstituțional.

Domnul Valer Dorneanu:

Vă pronunțați cu propunerea de eliminare.

Domnul Mihai Nicolescu:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimați colegi,

Cu respectul pe care îl exprimăm, în totalitate, față de colegul Toader, această discriminare pe care dânsul a văzut-o din punctul de vedere al depozitarului, dar în egală măsură poate să fie discriminare și din punctul de vedere al celui care duce marfa acolo și, de aceea, comisia a fost de acord să rămână ca atare și nu este de acord cu eliminarea, pentru că și în cazul al doilea este vorba de o situație în care putem avea discriminare și pentru a elimina eventualele discriminări, a alege pe cine dorește agentul economic respectiv, am căzut de acord să nu fim și să nu agreăm ideea colegului Toader.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Am înțeles. Guvernul are aceeași poziție.

Supun totuși votului dumneavoastră propunerea colegului nostru de la PD, pentru eliminarea art.17.

Cine este pentru? 5 voturi pentru. Vă mulțumesc.

Voturi împotrivă? Marea majoritate este împotrivă.

Abțineri?

Propunerea de eliminare a fost respinsă.

Supun votului dumneavoastră amendamentul 7 cu privire la alcătuirea art.17, având în vedere că a fost propunere de eliminare.

Cine este pentru? Vă mulțumesc.

Voturi împotrivă? 5 voturi împotrivă.

Abțineri? Nu sunt? O abținere.

Titlul Capitolului III. Nu sunt obiecțiuni. Adoptat în formularea Guvernului.

Art.18 alin.1 și 2. Nu sunt obiecțiuni, votate ambele alineate în formularea Guvernului.

Art.18 alin.3, urmăriți, vă rog, amendamentul 8. Admis amendamentul, este modificat alin.3.

Art.18 alin.4. Nu sunt amendamente. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat, în unanimitate, alin.4 în formularea Guvernului.

Art.18 va avea alcătuirea reazultată din votarea celor 3 alineate ale Guvernului și modificarea alin.3.

Titlul Secțiunii a II-a și art.19. Nu sunt obiecțiuni, votat în formularea Guvernului.

Art.20 alin.1 și 2. Nu sunt amendamente. Votate în formularea Guvernului, dacă nu aveți obiecțiuni.

Art.20 alin.3 urmăriți amendamentul 9. Nu aveți obiecțiuni, este admis amendamentul, modificat alin.3.

Titlul Capitolului IV, art.21, 22 nu sunt amendamente. Dacă aveți dumneavoastră? Nu. Votate toate în formularea Guvernului.

Art.23 alin.1, urmăriți amendamentul 10. Nu aveți obiecțiuni, este admis amendamentul, modificat alin.1.

Art.23 alin.2, 3. Nu sunt amendamente. Nici dumneavoastră nu aveți obiecțiuni. Votate, în unanimitate, în formularea Guvernului.

Art.23 alin.4, urmăriți amendamentul 11. Nu aveți obiecțiuni. Este admis amendamentul 11, modificat alin.4, art.23 va avea alcătuirea rezultată din modificarea celor două alineate 1 și 4 și votarea în formularea Guvernului alin.2 și 3.

Art.24, urmăriți amendamentul 12. Este admis amendamentul, modificat art.24.

Art.25. Nu sunt amendamente. Nici dumneavoastră nu aveți, votat în formularea Guvernului.

Titlul Secțiunii a II-a și art.26 alin.1, nu sunt amendamente. Votate în formularea Guvernului.

Art.26 alin.2, urmăriți amendamentul 13 de la pag.6. Nu sunt obiecțiuni, a fost admis amendamentul, modificat alin.2 de la art.26.

Art.27. Nu sunt amendamente. Nu aveți obiecțiuni. Votat în formularea Guvernului.

Titlul Secțiunii a III-a. Nu sunt amendamente, nici dumneavoastră nu aveți obiecțiuni. Votat în formularea Guvernului.

Art.28, urmăriți amendamentul 14. Nu aveți obiecțiuni, este admis amendamentul 14, modificat art.28.

Titlul Capitolului V. Nu sunt amendamente. Nici dumneavoastră nu aveți, votat în formularea Guvernului.

Art.29 alin.1, 2, 3, 4 nu sunt amendamente. Votate toate în formularea Guvernului. La alin.5 există amendamentul 15 și are și colegul nostru o intervenție.

Poftiți, la amendament sau la text?

Domnul Mircea Nicu Toader:

La amendamentul de la art.29 alin.5 am un amendament de modificare a textului. În textul original al ordonanței se prevede că depozitarii trebuie să depună în contul fondului o cotă reprezentând 0,5% din valoarea de piață a semințelor de consum. Cine desfășoară această activitate știe că niciodată semințele și cerealele care sunt depozitate sunt depozitate fizic, niciodată valoric, și atunci ne întrebăm cum se vor calcula acest 0,5%, cine va calcula acest 0,5% și cum va fi el transmis mai departe.

Mi se pare că această prevedere este total neclară și nici nu va putea fi realizată vreodată, mai ales că valoarea de piață a semințelor intră în condiția legii, votată de Parlament, privind piața cerealelor și produselor agroalimentare, unde iarăși este nefuncțională prin desființarea fondului, care asigura finanțarea acestei echilibrări de preț. Propunerea mea este concretă și este și practică, să nu fie 0,5% din valoarea de piață, fiindcă totdeauna o piață a semințelor este total diferită de zona geografică în care se găsește și eu am propus să fie o cotă fixă de 0,5 euro pe tonă, este un preț fix, sigur că discutăm în lei, la cursul Băncii Naționale a României din ziua respectivă, când s-a emis certificatul de depozit și am făcut o subliniere care nu este în lege și, părerea mea, că modificarea alin.8 de la art.31 nu rezolvă trebuia să se prevadă în mod expres în lege că sumele depuse nu sunt purtătoare de TVA. Altfel, categoric va fi o mare problemă pentru cei care depun aceste sume din propriile inițiative, dacă sunt depuse fără element de plată, deci fără o formă de plată care înseamnă orice factură ca să fie fără TVA trebuie o prevedere legală, motiv pentru care am și prevăzut că sumele respective se depun din proprie inițiativă și nu sunt purtătoare de TVA.

Nedepunerea către fond a cotelor stabilite are ca efect anularea licenței de depozit, că nu este nici un fel de constrângere, referitoare la depozitare care nu depun sumele respective. Deci am vrut să arăt și una din inadvertențele acestei legi care o face, după părerea mea, inaplicabilă.

Vă rog să fiți de acord măcar așa cu o modalitate care, sigur, va permite adunarea acestor sume pentru ceea ce vrea să realizeze legea, în principiu, garantarea depozitării semințelor.

Domnul Valer Dorneanu:

Din partea comisiei, vă rog să vă pronunțați cu privire la amendamentul colegului nostru. Din partea Ministerului Agriculturii?

Domnul Mihai Nicolescu:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimate și stimați colegi,

Cred că este bine să ținem cont totuși că sumele acestea depuse în contul fondului trebuie să fie legate de valoarea de piață a semințelor și fluctuația acestora. Deci există o bursă, există o situație și nu pot să intru cu 0,5 euro pe tonă de la început, când pot să defavorizez chiar pe depozitar în această situație, încât susține varianta propusă de Guvern și rog să se voteze în acest sens.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Mai doriți să intervenți, domnule ministru?

Vă rog să vă pronunțați la microfon. Îmi pare rău că v-am obligat să vă deplasați cu problemele dumneavoastră de sănătate.

Domnul Gheorghe Predilă:

Domnule președinte, timp de mai multe ore am dezbătut acest important act normativ. Domnul deputat a lăsat la noi atunci o listă cu amendamente, noi le-am analizat pe toate, vrem să spunem că noi aici vorbim de semințe și nu de taxe fixe și, ca atare, cota trebuie să se refere exact la valoarea semințelor care sunt intrate spre păstrare.

Iar cu privire la purtător de TVA sau nu, dânsul trebuie să știe că s-a introdus un alt alineat la art.31 în care fondul este scutit de orice impozite și taxe, aprobat de comisie.

Domnul Valer Dorneanu:

Stimați colegi,

Supun votului dumneavoastră amendamentul nr. 15 cu privire la art.29 alin.5.

Cine este pentru amendamentul comisiei? Vă mulțumesc.

Voturi împotrivă? Două voturi împotrivă.

Abțineri? O abținere.

Cu majoritate pentru, două voturi împotrivă și o abținere s-a adoptat.

La art.30 pentru alin.1 urmăriți amendamentul 16. Nu sunt obiecțiuni. La care aveți amendament? Poftiți.

Domnul Mircea Nicu Toader:

Eu îmi susțin în continuare punctul de vedere privind adaptabilitatea acestei legi pentru o piață adevărată și propun ca fondul acesta de garantare nu să reprezinte numai o modalitate de protejare a celor care au depozitat semințele și, în ultimă instanță, de a-i despăgubi în situația în care depozitarii dau faliment, mi se pare o chestie discriminatorie, ai dat faliment - ai dat faliment, există o lege a falimentului în care fiecare va intra la masa cretană în mod corespunzător, nu pentru depozitare, respectiv trebuie să fie alt regim și propun ca acest fond, așa cum este în toate țările civilizate și în special în America când am luat acest model, acest fond are, pe lângă garantarea certificatului, are și o altă aplicabilitate, respectiv de a acorda credite cu dobândă la nivelul pieței bancare pentru deținătorii de certificate de depozit.

Așa se procedează în toată lumea, acest fond, în primul rând acesta este rolul lui, sigur că alimentarea acestui fond la americani se face prin alocații bugetare, eu am prevăzut un amendament separat unde pot fi asigurate și resursele de finanțare. În altă situație acest fond nu face altceva decât preia activitatea societăților de asigurare, fără nici un sens. Acesta este și motivul pentru care vă propun să acceptați amendamentul acesta, urmând să fie completat, și dacă-mi dați voie să-l prezint, și la art.30 unde am propus și un nou alineat, legat de modificarea de la alin.1: "Fondul poate să acorde credite cu dobânda pieței bancare pe o durată de maxim 10 luni, pentru cantitatea de semințe înscrise în certificatul de depozit la un preț unic egal cu 75% din prețul Bursei de la Londra, din ziua angajării certificatelor de depozit".

Dacă, după încheierea termenului de rambursare a creditului, deținătorul de certificat care a beneficiat de creditul de la fond nu restituie creditul, certificatul de depozit intră în posesia fondului, cu toate drepturile de proprietate asupra cantității de semințe înscrise în certificat."

Exact acelaști text există în toate legile din țările care au astfel de fonduri de depozitare și de garantarea certificatelor de depozit. Sigur, o să mă întrebați de ce bursa de la Londra, întrebați și Guvernul de ce a fixat prețuri redevenței după bursa de la Londra. Și atunci sigur că răspunsul va fi același.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Din partea Comisiei.

Domnul Mihai Nicolescu:

Mulțumesc, domnule președinte.

Stimate și stimați colegi,

S-a apreciat și din partea Guvernului și a comisiei că aceste credite se acordă numai de bănci. La art.31 alin.9 s-a prevăzut ca fondul să fie scutit de orice impozit și taxe privind activitatea sa. Deci, nu este vorba de un credit bancar care poate să finanțeze o astfel de susținere.

Se susține pe cel care depozitează marfa pentru că, într-adevăr, producția este mult mai perisabilă decât depozitele ca atare și intră în alt circuit. Dorim să favorizăm chiar pe producător și cel care depune această marfă pentru că, de multe ori, este pus în situația foarte neclară, în ideea de a vinde marfa atunci când recoltează, când nu este lotizat, când este un preț care nu-l avantajează și, de aici, întotdeauna, tot ceea ce se realizează se realizează în detrimentul producătorului.

Vă rugăm să fiți de acord cu varianta comisiei și direct cu varianta ordonanței emisă de Guvern.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Inițiatorul susține același punct de vedere, înțeleg.

Supun votului dumneavoastră atunci amendamentul 16 al comisiei cu privire la art.30 alin.1.

Cine este pentru? Mulțumesc.

Împotrivă? 4 voturi împotrivă.

Abțineri? O abținere.

Cu 4 voturi împotrivă, o abținere, majoritatea pentru, s-a adoptat amendamentul nr.16 și, în consecință, alin.1 s-a modificat potrivit acestui amendament.

Art.30 alin.2. Nu sunt amendamente. Adoptat în formularea inițiatorului, nefiind obiecții.

Art.30 alin.3. Urmăriți amendamentul 17. Nu sunt obiecțiuni. Admis amendamentul, modificat alin.3 în mod corespunzător.

Art.30 alin.4 și 5. Nu sunt amendamente. Dacă aveți dumneavoastră obiecțiuni. Nu. Votat în formularea inițiatorului.

Art.30 alin.6. Urmăriți amendamentul 18. Nu sunt obiecțiuni. Admis amendamentul, modificat alin.6 de la art.30.

Art.30 va avea, deci, alcătuirea rezultată din modificarea alin.1, 3 și 6, celelalte rămânând în formularea Guvernului.

Art.31 alin.1, 2, 3, iar de la alin.3 literele a), de fapt, întreg alineatul 3. Comisia n-a avut amendamente. Dacă aveți dumneavoastră. Votate în formularea inițiatorului.

Art.31 alin.4. Urmăriți amendamentul 19. Nu sunt obiecțiuni. Admis amendamentul. Modificat alin.4.

Art.31 alin.5, 6, 7 și 8. Nu sunt obiecțiuni. Votate în formularea inițiatorului. După alin.8 comisia propune un alineat nou, 9, privind amendamentul 20. Dacă aveți obiecțiuni.

(Domnul deputat Mircea Nicu Toader dorește să ia cuvântul)

La amendamentul nr.20 aveți obiecțiuni, amendament formulat de comisie?

Domnul Mircea Nicu Toader:

Am un alineat nou.

Domnul Valer Dorneanu:

Deci, după cel al comisiei.

Nefiind obiecțiuni la amendamentul 20, se introduce alineatul 9, nou. După alin.9 introdus ca urmare a admiterii amendamentului 20, colegul nostru dorește un nou alineat. Poftiți să vi-l susțineți!

Domnul Mircea Nicu Toader:

Pentru ca fondul să aibă o activitate financiară corectă, mi se pare corect a fi introdus un alineat nou unde să se prevadă în mod expres că sumele rămase neutilizate de către fond pe parcursul unui an fiscal se raportează ca venituri în anul următor, fără obligații fiscale.

Vreau să vă arăt că raportul Comisiei de buget, finanțe a fost dat fără să aibă o prevedere de acest gen și cred că mi se pare corect să fie introdus în mod expres. Altfel, există condiția ca fondul să lucreze ca orice principiu de piață și suma rămasă să fie fiscalizată, să fie impozitată și o parte din acești bani să nu-și găsească rostul așa cum trebuia de la început, să garanteze pe proprietarii de semințe care le au depozitate în silozuri.

Eu cred că este corect acest amendament.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Din partea comisiei. Domnule Nicolescu, poftiți!

Domnul Mihai Nicolescu:

Domnule președinte,

Stimate și stimați colegi,

Cred că este acoperitoare mențiunea de la art.31 alin.9 care a fost introdus, în care se spune că "fondul este scutit de orice impozit și taxe", practic, și intră în derularea normală în acest context.

De aceea, aș propune să considerăm că propunerea realizată de colegul nostru Toader este superfluă în situația în care avem această mențiune făcută în cadrul comisiei.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Inițiatorul? Mențineți punctul de vedere al comisei, da? Da. Mulțumesc.

Stimați colegi,

Supun votului dumneavoastră amendamentul domnului deputat Toader.

Cine este pentru? Ați ascultat explicațiile domniei sale și ale comisiei. 5 voturi pentru.

Împotrivă? Evident, marea majoritate este împotriva acestui amendament.

Titlul Cap.VI și art.32. Nu sunt amendamente. Votate în formularea Guvernului.

Art.33, 34, 35 care este și ultimul. Dacă aveți obiecțiuni. Comisia n-a avut amendamente. Votate în formularea Guvernului.

Am parcurs și acest proiect de lege împreună cu ordonanța. Îl vom supune la sfârșitul ședinței votului dumneavoastră final.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 22 ianuarie 2022, 10:41
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro