Daniel Marius Bogdan
Daniel Marius Bogdan
Ședința Camerei Deputaților din 4 octombrie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.130/11-10-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
28-07-2020
27-07-2020
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 04-10-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 4 octombrie 2004

25. Primirea de răspunsuri la întrebările adresate membrilor Guvernului de către deputații:
    25.1 Daniel Bogdan
 
consultă:

 

Domnul Constantin Niță:

  ................................................
Pentru domnul deputat Daniel Bogdan, este aici, în sală? Răspunde din partea Ministerului Administrației și Internelor domnul Mircea Alexandru.

Vă rog, domnule ministru.

Domnul Mircea Alexandru:

Stimate domnule deputat,

În referire la întrebarea dumneavoastră cu privire la dificultățile întâmpinate de către cetățenii capitalei la înmatricularea și radierea autovehiculelor, am onoarea să vă comunic următoarele.

Imediat după numirea în funcție, în baza unor controale inopinate, în calitate de ministru de stat, ministru al administrației și internelor, am constatat personal că la ghișeele de deservire a publicului există grave disfuncții care afectează modul civilizat în care instituția ar trebui să rezolve problemele cetățenilor. Astfel, la data de 9.07.2004, în urma unei vizite inopinate la sediul Sectorului "regim permise auto și certificate de înmatriculare" - București din strada Logofăt Udriște Năsturel, sectorul 2, s-a impus eliberarea din funcție a șefului acestei formațiuni, pentru management defectuos.

Totodată, în urma demersurilor personale, am obținut fondurile necesare reamenajării și modernizării sediilor Sectorului "regim permise auto și certificate de înmatriculare" - București al Direcției Pașapoarte, precum și Compartimentului "regim permise și certificate de înmatriculare din cadrul Serviciului de evidență informatizată a persoanei" - Ilfov, valoarea totală a acestor lucrări fiind de 10 miliarde de lei, sumă alocată în baza Hotărârii Guvernului nr.1116 din 15...

Domnul Constantin Niță:

Vă rog, vă rog să continuați, domnule secretar de stat.

Domnul Mircea Alexandru:

Deci valoarea totală a acestor lucrări fiind de 10 miliarde lei, sumă deblocată în baza Hotărârii Guvernului nr. 1116 din 15.07.2004 privind suplimentarea bugetului Ministerului Administrației și Internelor din fondul de rezervă bugetară.

Precizăm că la data de 24.05. a.c. s-a dat în folosință un nou sediu pentru eliberarea permiselor de conducere, cu 4 ghișee, situat în strada Obcina Mare nr.2, sector 6, în scopul decongestionării spațiului de lucru cu publicul la Sectorul "regim permise auto și certificate de înmatriculare" - București.

Totodată, începând cu data de 2.08.a.c. au demarat lucrările de amenajare și modernizare a spațiului Sectorului "regim permise auto și certificate de înmatriculare" - București, acțiune în curs de finalizare, la sfârșitul căreia numărul de ghișee va crește de la 13 la 23. Perioada de timp la care dumneavoastră faceți trimitere, coincide cu desfășurarea lucrărilor de reamenajare și modernizare, care s-au efectuat în paralel cu activitățile de deservire a cetățenilor, fapt ce a condus la creșterea în perioada respectivă a termenului de soluționare a cererilor cetățenilor, pe linia radierii înmatriculării autovehiculelor, la aproximativ 12-14 zile. În prezent, acest termen s-a redus, ca urmare măsurilor de care am amintit, la două zile.

Menționăm că în perioada următoare se vor finaliza alte două acțiuni importante menite, de asemenea, să ofere condiții optime de deservire a cetățenilor, respectiv inaugurarea Sediului compartimentului "regim permise auto și certificate de înmatriculare" la Ilfov, ceea ce va degreva cu circa 10-15% activitatea sectorului "Regim permise auto și certificate de înmatriculare" - București și implementarea unui nou sistem informatic, care va oferi posibilitatea reducerii timpului de procesare și de eliberare a documentelor în domeniul radierii înmatriculării autovehiculelor.

Sunt în curs de elaborare alte două proiecte, după cum urmează: realizarea în comun cu Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informațiilor a unui portal internet, prin intermediul căruia o parte din activitatea de la ghișee să poată fi înlocuită prin acest portal, și implementarea unui serviciu poștal care să ofere posibilitatea trimiterii la domiciliul solicitanților a permiselor de conducere, certificatelor și plăcilor cu numere de înmatriculare, nemaifiind necesară deplasarea acestora la ghișee.

Vă mulțumesc.

Domnul Constantin Niță:

Domnule deputat, dacă aveți ceva observații la ... Nu, sunteți mulțumit. Vă mulțumesc.

Mergem mai departe. domnul deputat Metin Cerchez este absent.

Tot pentru domnul deputat Metin Cerchez trebuia să răspundă domnul Claudiu Seucan, dar domnul deputat este absent.

Domnul Becsek Garda Dezideriu este absent.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 11 august 2020, 7:45
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro