Plen
Ședința Senatului din 13 decembrie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.1/15-12-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
20-10-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 13-12-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 13 decembrie 2004

4. Aprobarea componenței comisiei de validare a mandatelor de senatori.

Domnul Radu-Anton Câmpeanu:

Supun aprobării dumneavoastră această comisie. Dacă sunteți de acord sau nu.

Din sală: Votăm cu mâna ?

Domnul Radu-Anton Câmpeanu:

Da, cu mâna, sigur.

Dacă sunt obiecțiuni în legătură cu propunerile făcute ? Înțeleg că nu sunt. Prin urmare, supun votului plenului aceste propuneri.

Cine nu este de acord ? Văd că toată lumea este de acord.

Înseamnă că această comisie de validare va putea să înceapă să lucreze de mâine. Cred că detaliile se vor putea obține fie de la Secretariatul general al Senatului, fie din Regulament.

Eu sunt obligat să vă citesc aici, Comisia de validare care își începe de îndată activitatea în condițiile art.3 din Regulament, se va întruni la etajul 5, camera 556-559 pentru a-și desfășura activitatea.

Comisia de validare are la dispoziție cel mult 4 zile de la constituire pentru întocmirea unui raport, adică raportul final care va trebui să fie văzut de subsemnatul, ocazie cu care Senatul va intra în normalitate, adică se va alege președintele Senatului. Atunci vom începe să lucrăm, nu în mod provizoriu, ci în mod definitiv.

Dacă sunteți de acord și ați luat cunoștință de aceste lucruri, evident eu vi le țin la dispoziție, când doriți.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 23 octombrie 2021, 21:59
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro