Plen
Joint sittings of the Chamber of Deputies and the Senate of March 9, 2005
Abstract of the sittings
Full-text of the sittings
Published in Monitorul Oficial no.27/16-03-2005

Parliamentary debates
Calendar
- Chamber of Deputies:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Query debates
for legislature: 2016-present
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996

Meetings broadcast

format Real Media
Video archive:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
You are here: Home page > Parliamentary Business > Debates > Calendar 2005 > 09-03-2005 Printable version

Joint sittings of the Chamber of Deputies and the Senate of March 9, 2005

  1. Adoptarea ordinii de zi și a programului de lucru.

 

Ședința a început la ora 9,25.

Lucrările au fost conduse de domnul Adrian Năstase, președintele Camerei Deputaților, și de domnul Nicolae Văcăroiu, președintele Senatului, asistați de domnii Petre Popeangă, secretar al Camerei Deputaților, și Valentin Zoltan Pușcaș, secretar al Senatului.

Domnul Adrian Năstase:

Stimați colegi,

Declar deschisă ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului. Vă anunț că din totalul de 469 de deputați și senatori și-au înregistrat prezența la lucrări 316 și sunt absenți 153. Cvorumul legal de lucru este îndeplinit.

Birourile permanente ale celor două Camere au adoptat proiectul ordinii de zi și proiectul programului de lucru în forma în care v-au fost distribuite.

Prima chestiune, rog toți colegii să ia loc în bănci! Vă rog să luați loc în bănci! (Se așteaptă până când toți parlamentarii își ocupă locurile în bănci.)

Dacă sunt observații sau comentarii în legătură cu ordinea de zi? Nu sunt.

Supun votului dumneavoastră ordinea de zi.

Cine este pentru? Vă mulțumesc.

Împotrivă?

Abțineri?

Cu unanimitate de voturi, proiectul ordinii de zi a fost aprobat.

Cu privire la programul de lucru, dacă sunt comentarii? Nu sunt comentarii.

Îl supun votului.

Cine este pentru? Vă mulțumesc.

Împotrivă?

Abțineri?

Unanimitate.

Deci, ordinea de zi și programul de lucru au fost aprobate.

Îl rog pe domnul secretar Puskas să vină la prezidiu.

Începem dezbaterea problemelor înscrise pe ordinea de zi.

Adresse postale: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucarest, Roumanie jeudi, 23 mai 2019, 0:28
Téléphone: +40213160300, +40214141111
E-mail: webmaster@cdep.ro