Paul Magheru
Paul Magheru
Ședința Camerei Deputaților din 21 noiembrie 2005
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.183/28-11-2005

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
22-10-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2005 > 21-11-2005 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 21 noiembrie 2005

16. Prezentarea pe scurt a interpelărilor ce urmează a fi adresate membrilor Guvernului.  
  16.9 Paul Magheru
 
consultă:

 

Domnul Dan Radu Rușanu:

  ................................................

Domnul deputat Paul Magheru.

Domnul Paul Magheru:

Domnule președinte de ședință,

Am două interpelări. Răspunsurile pot veni pe rând, și presimt că așa va fi.

Prima interpelare este adresată ministrului educației și cercetării.

Obiectul interpelării este necesitatea elaborării unui proiect de lege privind asigurarea calității educației, în condițiile în care legislația calității în învățământul superior a intrat într-un impas, în sensul că ordonanța de urgență care voia să rezolve acest lucru a căzut, iar în vigoare este o lege care a fost abrogată de ordonanța care a căzut.

Este o situație inedită, neobișnuită, de echivoc legislativ, administrativ, organizatoric. De aceea, intervenim și rugăm, chiar cu sugestii, în legătură cu elaborarea unui proiect de lege privind asigurarea calității, care să nu mai evite Parlamentul, să fie trecut prin Parlament, și mă rog, alte propuneri pe care ni le-am permis să le facem și să atragem atenția asupra acestor lucruri.

A doua interpelare este adresată domnului ministrului apărării naționale.

Obiectul interpelării: "Suplimentarea temporară a numărului de angajați la arhivele medicale din cadrul UM 02405 - Pitești, pentru accelerarea termenului de recalculare a pensiilor la care sunt îndreptățiți, pentru că, din păcate, la această oră răspunsurile către petenți nu pot fi expediate în termenul legal.

În prezent, de exemplu, răspunsurile care se dau, cu întârziere, este o întârziere mai mare de 8 luni. Vă imaginați, apoi, când vor începe recalcularea pensiilor?

Mulțumesc.

Domnul Dan Radu Rușanu:

Mulțumesc.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 22 octombrie 2019, 23:33
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro