Marian Neacșu
Marian Neacșu
Ședința Camerei Deputaților din 2 noiembrie 2009
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.145/12-11-2009

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
03-04-2020
02-04-2020
Arhiva video:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2009 > 02-11-2009 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 2 noiembrie 2009

16. Prezentarea pe scurt de către deputați a interpelărilor adresate membrilor Guvernului:  
  16.2 Marian Neacșu
 
consultă:

 

Doamna Daniela Popa:

  ................................................

Domnul deputat Marian Neacșu are cinci interpelări. Vă rog, domnule deputat, prezentarea pe scurt a acestora.

Domnul Marian Neacșu:

Vă mulțumesc, doamna președinte. Și am să mă încadrez în cele două minute cu toate cele cinci interpelări, pentru că, în esență, ele primesc în fond același lucru.

Una dintre interpelări este adresată domnului Gheorghe Pogea, ministru interimar al muncii, familiei și protecției sociale; alta este adresată domnului Radu Berceanu, ministru interimar al agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale; a treia este adresată domnului Adriean Videanu, ministru interimar al sănătății; a patra este adresată domnului Emil Boc, ministru interimar al educației; și cea din urmă este adresată domnului Gheorghe Pogea, ministrul finanțelor publice.

Toate interpelările au ca obiect necesitatea anulării unor măsuri administrative adoptate în condiții ilegale. Și fac mențiunea că, în programul de audiențe, am primit aceste sesizări de la o serie de directori coordonatori din județul Ialomița, care au fost demiși în baza unor acte administrative, cu privire la care aceștia solicită - la rândul meu și eu - solicităm niște răspunsuri.

Pentru fiecare dintre miniștrii enunțați, solicităm să ni se precizeze care este actul administrativ al ministerului prin care s-a dispus desființarea posturilor de directori coordonatori la instituțiile din subordinea ministerelor respective din județul Ialomița.

A doua întrebare: Care sunt motivele care au stat la baza deciziei de a desființa aceste posturi de directori coordonatori la acele servicii deconcentrate?

A treia: Având în vedere că eventuala anulare în justiție a ordinelor ministrului enumerate mai sus va antrena și anularea tuturor actelor subsecvente, inclusiv a concursurilor organizate pentru ocuparea acestor posturi, vreau să știu ce măsuri se vor adopta pentru evitarea prejudicierii bugetului cu sumele cheltuite pentru organizarea concursurilor și pentru plata retroactivă a salariilor directorilor coordonatori demiși.

Și cea din urmă întrebare se referă la faptul că, în măsura în care se va revizui, sub aspectul legalității, conținutul ordinelor ministrului enunțate, dacă ministerul are în intenție anularea acestor ordine pentru preîntâmpinarea unor blocaje administrative la nivelul serviciilor deconcentrate, precum și a prejudicierii bugetului de stat.

La fiecare dintre ele, solicit răspuns scris și oral.

Vă mulțumesc, doamna președinte.

Doamna Daniela Popa:

Mulțumesc.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 5 aprilie 2020, 4:09
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro