Attila-Zoltán Cseke
Attila-Zoltán Cseke
Ședința Senatului din 24 noiembrie 2009
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.154/04-12-2009

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
20-10-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2009 > 24-11-2009 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 24 noiembrie 2009

19. Din partea Guvernului au răspuns primit răspunsuri domnii senatori:  
    19.1 Cseke Attila Zoltán - de la Valentin Adrian Iliescu, secretar de stat la Departamentul pentru Relația cu Parlamentul;

Domnul Teodor Viorel Meleșcanu:

................................................

Trecem la răspunsuri orale la întrebări și interpelări.

Îi ofer cuvântul domnului secretar de stat Valentin Iliescu, pentru a răspunde domnului senator Cseke Attila.

Aveți cuvântul, domnule secretar de stat Iliescu. Vă rog. Microfonul 10.

Domnul Valentin Adrian Iliescu:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Înainte de a oferi răspuns la interpelarea domnului senator Cseke Attila, vreau să vă spun că eram pregătit să dau răspunsuri și altor colegi senatori.

Domnul Teodor Viorel Meleșcanu:

Domnule secretar de stat Iliescu, nu au vrut să vă obosească. Știu că este o perioadă foarte grea și...

Domnul Valentin Adrian Iliescu:

Mulțumesc.

Apreciez mult că vă gândiți la mine.

O să prezint răspunsul domnului senator Cseke.

Întrebarea Domniei Sale se referea la Serviciul de asistență medicală din cadrul Aeroportului Internațional "Henri Coandă" București.

Aeroportul Internațional "Henri Coandă" București are în structura sa Serviciul de asistență medicală, care dispune de următoarele facilități în incinta aeroportului: două cabinete medicale, sală de tratamente și sterilizare, cabinet stomatologic, staționar pentru monitorizarea pacienților, punct de recoltare analize.

De asemenea, Serviciul de asistență medicală dispune de aparatură și echipamente medicale de înaltă performanță și tehnologie, de medicație aferentă pentru toate gradele de urgențe medicale, precum și de două ambulanțe, care, în caz de necesitate, asigură transportul pacienților către unități medicale specializate.

Serviciul de asistență medicală își desfășoară activitatea în regim de permanență, 24 de ore pe zi, asigurând asistența medicală atât pentru pasageri și însoțitorii acestora, cât și pentru toate persoanele care își desfășoară activitatea în perimetrul aeroportului.

În permanență sunt asigurate două echipe medicale, fiecare compusă din medic, asistent medical și ambulanțier, echipe care se deplasează la locul solicitării, în terminale, aeronave sau în orice punct din aria de responsabilitate a aeroportului.

Solicitările medicale din zona aeroportului pot fi anunțate la Serviciul de asistență medicală fie direct, la numerele de interior afișate în aeroport prin postere - 1695 sau 1698 -, fie prin intermediul oricărui serviciu din aeroport.

Având în vedere cele de mai sus, considerăm că serviciile de asistență medicală de pe Aeroportul Internațional "Henri Coandă" București sunt asigurate în mod corespunzător.

În aceste condiții, pentru a putea realiza aspectele semnalate de dumneavoastră, este necesară furnizarea mai multor detalii, cum ar fi data exactă și ora aproximativă la care a avut loc discuția cu personalul aeroportului, precum și terminalul în care se află ghișeul de informații la care acesta s-a adresat.

Vă mulțumesc.

Domnul Teodor Viorel Meleșcanu:

Și eu vă mulțumesc.

Domnule senator Cseke Attila, aveți cuvântul. Microfonul 2.

Domnul Cseke Attila Zoltán:

Mulțumesc, domnule președinte.

Îi mulțumesc și domnului secretar de stat pentru răspuns.

Mă bucur că așa stau lucrurile și am să-i furnizez detaliile, pentru că, dacă această structură există, într-adevăr, în cadrul Aeroportului Internațional "Henri Coandă" București, nu mi se pare normal ca personalul de la punctul de informații, exact cei care ar trebui să știe acest lucru, să nu cunoască acest fapt.

O să vă furnizez datele exacte când s-a întâmplat.

Nu mi se pare corect ca cineva care are nevoie de servicii medicale să fie refuzat pe motivul că "nu există".

Aflăm acum că există.

Mulțumesc.

Domnul Teodor Viorel Meleșcanu:

Mulțumesc și eu.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 25 octombrie 2021, 7:42
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro