Gábor Kereskényi
Gábor Kereskényi
Sittings of the Chamber of Deputies of March 23, 2015
Abstract of the sittings
Full-text of the sittings
Published in Monitorul Oficial no.46/31-03-2015
Video in format Flash/IOSVideo - Flash & IOS

Parliamentary debates
Calendar
- Chamber of Deputies:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Query debates
for legislature: 2016-present
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996

Meetings broadcast

format Real Media
Last meetings
22-09-2020 (joint)
Video archive:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
You are here: Home page > Parliamentary Business > Debates > Calendar 2015 > 23-03-2015 Printable version

Sittings of the Chamber of Deputies of March 23, 2015

2. Primirea de răspunsuri la întrebările adresate membrilor Guvernului.
  2.2 Kereskényi Gábor
 
see:

   

Doamna Rodica Nassar:

    ................................................
Video in format Flash/IOS

O să continuăm cu... din partea Ministerului pentru Societatea Informațională, doamna subsecretar de stat Dobrică Ionela va răspunde unei întrebări adresate de către colegul nostru, domnul deputat Kereskényi Gábor.

Vă rog, aveți cuvântul.

Video in format Flash/IOS

Doamna Ionela Viorela Dobrică (subsecretar de stat, Ministerul pentru Societatea Informațională):

Vă mulțumesc, doamna deputat.

Domnilor deputați, bună ziua!

MSI reprezintă interesele statului în cadrul Companiei Naționale "Poșta Română", în care statul este acționar majoritar. În momentul primirii întrebării domnului deputat, Ministerul pentru Societatea Informațională a solicitat Companiei Naționale "Poșta Română" o anchetă pentru identificarea unei soluții pentru problema expusă.

În continuare o să vă prezint răspunsul conducerii CNPR, companie care intră sub incidența Ordonanței de urgență nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. "Imobilul Oficiului Poștal 1 Satu Mare, situat în strada Mihai Viteazul nr.2, aflat în proprietatea CNPR, este clasat ca monument istoric. În urma vizualizării clădirii, s-a constatat starea de degradare a acesteia. Drept urmare, la propunerea Oficiului Județean de Poștă Satu Mare, a fost introdus în Planul de investiții 2015, varianta ianuarie, Anexa nr.2, Listă investiții și lucrări de intervenție noi pentru anul 2015, la poziția 8 a regiunii Cluj, obiectivul "Modernizare la sediul OJP Satu Mare".

Premergător execuției lucrărilor la obiectivul sus-menționat, este necesară întocmirea unei expertize tehnice, obținerea certificatului de urbanism, avize, proiect tehnic, autorizație de construcție. Toate acestea implică o perioadă de timp de aproximativ 8-9 luni, după care se va proceda la organizarea procedurii de achiziții a execuției lucrărilor, conform O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziții publice, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii. Datorită faptului că imobilul este clasat ca monument istoric, sunt necesare avize suplimentare de la Ministerul Culturii și Cultelor - Direcția Patrimoniu Cultural și posibile solicitări de documentații neprevăzute (studii de piatră, detalii fațade, studiu culoare etc.).

Compania Națională "Poșta Română" S.A., prin direcțiile specializate, va efectua toate demersurile necesare pentru realizarea cât mai urgentă a acestui obiectiv".

Vă mulțumesc.

Video in format Flash/IOS

Doamna Rodica Nassar:

Aveți cuvântul, domnule deputat Kereskényi Gábor, vă ascultăm.

Video in format Flash/IOS

Domnul Kereskényi Gábor:

Vă mulțumesc, doamna președintă de ședință.

Mă bucură faptul și chiar este o surpriză plăcută că această clădire este introdusă pe lista de investiții a Poștei Române. Chiar este o clădire de importanță majoră. Este monument istoric. Însă având în vedere că această clădire chiar reprezintă pericol public, aș avea încă o întrebare, dacă poate să-mi răspundă doamna subsecretar de stat. Dacă ar fi posibile în acest an, având în vedere că așa cum ați expus, aceste proceduri mai necesită 8-9 luni de zile, dacă ar fi posibile niște lucrări de intervenții de urgență, măcar pentru a stopa degradarea clădirii? Sau dacă este posibilă cât mai repede întocmirea unei expertize sau a unui proiect tehnic în acest an, 2015?

Video in format Flash/IOS

Doamna Rodica Nassar:

Puteți să răspundeți acum sau formulați un răspuns pentru o viitoare ședință? Dacă sunteți de acord, domnule deputat, să primiți un răspuns într-o altă ședință sau în scris. Mulțumim mult.

Postal address: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucharest, Romania friday, 25 september 2020, 20:12
Telephone: +40213160300, +40214141111
E-mail: webmaster@cdep.ro