Plen
Ședința Camerei Deputaților din 5 ianuarie 2017
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.4/11-01-2017
Video in format Flash/IOSVideo - Flash & IOS

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
21-10-2019
15-10-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2017 > 05-01-2017 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 5 ianuarie 2017

  1. Aprobarea ordinii de zi.

   

Ședința a început la ora 15,00.

Lucrările ședinței au fost conduse de domnul deputat Petru Gabriel Vlase, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistat de domnii deputați Ion-Marcel Ciolacu și Cristian Ghinea, secretari ai Camerei Deputaților.

Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Stimați colegi,

Rog liderii grupurilor parlamentare să-și invite colegii în sală, să începem ședința.

Un domn secretar... un domn coleg secretar de la... domnul Ghinea, de la USR... sau de la opoziție...

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților, vă invit să luați loc, în cadrul sesiunii extraordinare convocate în temeiul prevederilor art. 66 alin. (2) din Constituție și art. 32 alin. (1) lit. b) și art. 84 alin. (8) și alin. (10) din regulament și vă anunț că, din totalul celor 327 de deputați ale căror mandate au fost validate, sunt în exercițiul mandatului, până în acest moment, 326, iar 156 suntem prezenți în sală, deci putem lucra.

Proiectul ordinii de zi și proiectul programului de lucru, stabilite de Biroul permanent al Camerei și Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, pentru această ședință, înscrise în anexa la decizia de convocare a sesiunii, au fost distribuite tuturor deputaților.

În conformitate cu art. 84 alin. (9) din regulament, ordinea de zi și programul de lucru pentru sesiunea extraordinară se aprobă de Camera Deputaților.

Vă consult, dacă sunt obiecții sau comentarii în legătură cu proiectul ordinii de zi? Nu. Mulțumesc.

Supun votului ordinea de zi pentru sesiunea extraordinară a Camerei, de astăzi.

Voturi pentru?

Nu avem nevoie de cvorum la dezbateri.

Vă rog, vă rog, voturi pentru? Rămâneți cu votul pentru, ca să numărăm.

186.

Împotrivă? Nu.

Mulțumesc.

Abțineri? Nu.

Ordinea de zi a fost aprobată cu 186 de voturi.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 22 octombrie 2019, 6:48
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro