Plen
Ședința Camerei Deputaților din 13 decembrie 2017
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.185/22-12-2017

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
07-04-2021
06-04-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2017 > 13-12-2017 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 13 decembrie 2017

17. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.62/2017 privind completarea art.II din Legea nr.152/2017 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.99/2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare (PL-x 371/2017). (rămas pentru votul final)
 
consultă fișa PL nr. 371/2017

 

Domnul Petru Gabriel Vlase:

  ................................................

14. Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 62/2017 privind completarea art. II din Legea nr. 152/2017 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 99/2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare.

Comisii? Pentru muncă, pentru buget?

Comisia pentru muncă - domnul Solomon.

Domnul Adrian Solomon:

Mulțumesc, domnule președinte.

Stimați colegi,

Proiectul de lege are ca obiect de reglementare completarea cadrului legal prin stabilirea salariilor lunare ale funcționarilor publici cu statut special din sistemul administrației prezidențiale, care nu au beneficiat de aplicarea majorărilor prevăzute de Legea nr. 152/2017 și de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 56/2017.

Proiectul de lege face parte din categoria legilor ordinare.

A fost adoptat de Senat în ședința din 17 octombrie 2017.

Camera Deputaților este Cameră decizională.

Comisiile reunite propun plenului Camerei Deputaților adoptarea proiectului de lege, cu amendamente, redate în anexa care face parte integrantă din prezentul raport.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

Dezbateri? Dezbateri generale? Nu.

Da? Calista?

Da, te rog.

Vă rog. La dezbateri generale voiați să vorbiți, nu?

Doamna Mara-Daniela Calista:

Mulțumesc, domnule președinte.

Eu aș vrea să știu, ca și colegii mei, de altfel, dacă se menține exact raportul în forma în care el a fost votat ieri în Comisia pentru muncă?

Dacă cumva se ajunge la momentul în care se elimină ceva din raportul care a fost deja votat ieri în Comisia pentru muncă, propun ori reîntoarcerea la comisie - ceea ce vă rog să supuneți votului -, ori să ne explice domnul președinte cum arată varianta pe care o votăm astăzi, aici.

Mulțumesc.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Deci ce ați propus? Ați propus ceva?

Doamna Mara-Daniela Calista (din sală):

Dacă se face un amendament, propun reîntoarcerea la comisie.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Bun.

Deci la dezbateri generale, intervenții? Nu.

La articole?

Vă rog, domnule Munteanu, la articole.

Domnul Ioan Munteanu:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

În momentul în care am cerut să dezbatem acest proiect de lege, am făcut precizarea că vorbim de personal care nu a avut majorări în acest an.

Or, la art. 3 alin. (2), pe lângă personalul contractual de la administrația prezidențială care nu a avut majorări - și era corect să rămână în lege -, a fost trecut tot personalul, mai puțin președintele.

Ceea ce vă propun este să eliminăm acest articol, că nu îndeplinește condiția pentru care am plecat în această dezbatere.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Deci aveți un amendament admis pe care îl supuneți votului pentru respingere, înțeleg?!

Art. III? Art. III alin. (2), da? Deci art. III alin. (2), da? Poftim? L-am găsit. Acesta: "Începând cu drepturile aferente...". Acesta, da? Da?

Vă rog, vot.

Cine este pentru? Ați cerut eliminarea acestui articol, da?

Vot pentru eliminare? 114.

Împotrivă? 72.

Abțineri? Una.

E în regulă.

Alte intervenții dacă mai sunt aici?

Procedură.

Domnul Cătălin Drulă:

Stimați colegi,

Nu există procedură pentru eliminarea unui alineat în plen. Se poate elimina un articol cu totul; se supun votului articolele în întregime. Aceasta este în Regulament.

Deci amendamente admise, respinse sau puteți vota împotriva unui articol din lege.

Deci ce s-a întâmplat aici nu este acoperit regulamentar.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Alte intervenții dacă mai sunt? (Vociferări.)

Păi, n-am apucat, pentru că mi-au cerut procedură!

Deci a fost eliminat acel amendament admis și acum votăm textul fără acel amendament.

Cine este pentru? (Domnul deputat Cătălin Drulă solicită să ia cuvântul.)

Sunt în vot!

114.

Împotrivă? 72.

Abțineri? Nu.

A rămas textul fără acel alineat.

Mulțumesc.

Am încheiat. Ce procedură? La ce? Am încheiat!

Facem pauză 15 minute, până se pregătește votul final. (Vociferări.)

Păi, direct, dar trebuie să-i las să scrie, măcar cinci minute, zece minute!

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 11 aprilie 2021, 5:15
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro