Plen
Sittings of the Chamber of Deputies of December 29, 2020
Abstract of the sittings
Full-text of the sittings
Published in Monitorul Oficial no.1/05-01-2021

Parliamentary debates
Calendar
- Chamber of Deputies:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Query debates
for legislature: 2020-present
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996

Meetings broadcast

format Real Media
Last meetings
21-04-2021
20-04-2021
19-04-2021
14-04-2021
13-04-2021
Video archive:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
You are here: Home page > Parliamentary Business > Debates > Calendar 2020 > 29-12-2020 Printable version

Sittings of the Chamber of Deputies of December 29, 2020

  Depunerea jurământului de credință față de țară și popor de către deputați, în ședință solemnă.

Ședința a început la ora 14,07.

Lucrările ședinței au fost conduse de domnul deputat Ludovic Orban, președintele Camerei Deputaților, asistat de doamna deputat Oana Murariu și de domnul deputat Cristian Buican, secretari ai Camerei Deputaților.

 

Domnul Ludovic Orban:

Bună ziua!

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința Camerei Deputaților și anunț că, din totalul celor 329 de deputați validați, 322 în exercițiul mandatului, sunt prezenți 98 pe logare online plus 62 prezenți în sală.

Ordinea de zi pentru astăzi și programul de lucru au fost distribuite electronic și afișate pe pagina de Internet a Camerei Deputaților.

Ședința Camerei se desfășoară prin mijloace electronice.

Stimați colegi,

La ordinea de zi avem depunerea jurământului de credință față de țară și popor de către patru deputați ale căror mandate au fost validate prin Hotărârea Camerei nr. 70 din 21 decembrie 2020, precum și o sesiune de acomodare pentru votul electronic la distanță cu ajutorul tabletei.

Fiind vorba de... să spun, un set de instrucțiuni noi care trebuie utilizate, am considerat că este utilă această sesiune de acomodare cu votul electronic.

Evident, ne va fi alături și va furniza toate informațiile necesare, domnul director general al STS, domnul Bălan.

Cu aceste precizări, vă propun să intrăm în ordinea de zi.

La primul punct avem depunerea jurământului de credință față de țară și popor.

Potrivit prevederilor art. 3 din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și al senatorilor, după validarea mandatelor, deputații depun, în ședința Camerei, jurământul de credință față de țară și popor.

Reamintesc, pentru deputații care trebuie să depună jurământul, procedura depunerii jurământului:

  • la strigarea numelui, deputatul va rosti solemn, de la tribună, cu mâna pe Constituție și Biblie, jurământul scris, pe care îl va semna și îl va încredința spre păstrare președintelui Camerei;
  • jurământul se poate depune și fără formula religioasă, aceasta putând fi înlocuită cu formula "Jur pe onoare și conștiință", care prefațează jurământul.

Vă propun să începem depunerea jurământului.

Îl invit la tribună pe domnul deputat Lucian-Dumitru Lungoci.

 
 

Domnul Dumitru-Lucian Lungoci:

(Cu mâna pe Constituție și Biblie rostește jurământul scris.)

Eu, Lungoci Dumitru-Lucian, deputat ales în Circumscripția electorală nr. 14 Constanța,

Jur credință patriei mele România;

Jur să respect Constituția și legile țării;

Jur să apăr democrația, drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, suveranitatea, independența, unitatea și integritatea teritorială a României;

Jur să-mi îndeplinesc cu onoare și fidelitate mandatul încredințat de popor;

Așa să mă ajute Dumnezeu.

(Semnează jurământul și îl depune la președintele Camerei Deputaților.)

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Îi mulțumim domnului deputat Lungoci.

Îl invit, în continuare, pe domnul deputat Pavel Popescu.

Aveți Biblia, în dreapta...

 
 

Domnul Pavel Popescu:

Mulțumesc, domnule președinte.

(Cu mâna pe Constituție și Biblie rostește jurământul scris.)

Eu, Popescu Pavel, deputat ales în Circumscripția electorală nr. 42 municipiul București,

Jur credință patriei mele România;

Jur să respect Constituția și legile țării;

Jur să apăr democrația, drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, suveranitatea, independența, unitatea și integritatea teritorială a României;

Jur să-mi îndeplinesc cu onoare și fidelitate mandatul încredințat de popor;

Așa să mă ajute Dumnezeu.

(Semnează jurământul și îl depune la președintele Camerei Deputaților.)

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Îl invit, în continuare, la tribună pe domnul deputat Lilian Scripnic.

Domnule deputat, aveți cuvântul.

 
 

Domnul Lilian Scripnic:

(Cu mâna pe Constituție și Biblie rostește jurământul scris.)

Eu, Scripnic Lilian, deputat ales în Circumscripția electorală nr. 18 Galați,

Jur credință patriei mele România;

Jur să respect Constituția și legile țării;

Jur să apăr democrația, drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, suveranitatea, independența, unitatea și integritatea teritorială a României;

Jur să-mi îndeplinesc cu onoare și fidelitate mandatul încredințat de popor;

Așa să mă ajute Dumnezeu. (Aplauze.)

(Semnează jurământul și îl depune la președintele Camerei Deputaților.)

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Deci, la ora actuală, sunt conectați 107 online.

Felicitări, domnule deputat!

Succes!

Îi dau cuvântul domnului deputat Marian Țachianu.

 
 

Domnul Marian Țachianu:

(Cu mâna pe Constituție și Biblie rostește jurământul scris.)

Eu, Țachianu Marian, deputat ales în Circumscripția electorală nr. 16 Dâmbovița,

Jur credință patriei mele România;

Jur să respect Constituția și legile țării;

Jur să apăr democrația, drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, suveranitatea, independența, unitatea și integritatea teritorială a României;

Jur să-mi îndeplinesc cu onoare și fidelitate mandatul încredințat de popor;

Așa să mă ajute Dumnezeu.

(Semnează jurământul și îl depune la președintele Camerei Deputaților.)

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Doamnelor și domnilor deputați,

Urmare a depunerii acestor jurăminte, vă anunț că, în acest moment, avem un total de 326 de deputați aflați în exercițiul mandatului.

 
Informare privind depunerea la secretarul general al Camerei Deputaților, în vederea exercitării de către deputați a dreptului de sesizare a Curții Constituționale, a Legii pentru ratificarea Acordului de împrumut (Program pe bază de rezultate în sectorul sanitar din România) între România și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, semnat la New York, la 23 septembrie 2019, amendat și actualizat prin Scrisoarea de amendament semnată între România și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, la București, la 31 iulie 2020 și la 26 august 2020 (PL-x 549/2020; adoptată în procedură de drept comun).

Dați-mi voie, înainte de a trece la sesiunea de acomodare cu votul electronic pe tabletă, să vă informez că, în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) și (3) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, republicată, astăzi, 29 decembrie 2020, s-a depus la secretarul general al Camerei Deputaților, în vederea exercitării de către deputați a dreptului de sesizare a Curții Constituționale, Legea pentru ratificarea Acordului de împrumut (Program pe bază de rezultate în sectorul sanitar din România) între România și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, semnat la New York, la 23 septembrie 2019, amendat și actualizat prin Scrisoarea de amendament semnată între România și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, la București, la 31 iulie 2020 și la 26 august 2020; PL-x 549/2020, adoptată în procedură de drept comun, de ambele Camere ale Parlamentului.

Termenul pentru sesizare este de 5 zile de la data depunerii, astăzi, 29 decembrie 2020.

Dați-mi voie, în continuare, să trecem la procedura de acomodare cu votul electronic la distanță pe tabletă, prin exercitarea a patru voturi-test.

Îi mulțumesc domnului director general Sorin Bălan, directorul STS, și îi acord cuvântul domnului general locotenent pentru a ne furniza toate informațiile și explicațiile necesare pentru a putea asigura derularea votului în cele mai bune condiții.

Domnule director general, vă invit să luați cuvântul.

Sesiune de acomodare cu votul electronic la distanță pe tabletă.

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan (directorul Serviciului de Telecomunicații Speciale):

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Doamnelor și domnilor deputați,

Vă mulțumesc pentru faptul că ați acceptat să participați la această instruire.

Este prima instruire. Este posibil să existe neînțelegeri în utilizarea aplicației sau în conectare.

Vă asigur că o să facem tot posibilul astfel încât toate problemele dumneavoastră să fie rezolvate.

Doresc să vă informez că pe spatele tabletei aveți la dispoziție un număr de telefon. Aceasta ca, în situația în care nu reușiți să vă conectați sau aveți anumite probleme tehnice, să puteți fi sprijiniți.

Avem grupuri de ingineri care sunt prezenți atât pe teritoriu, cât și în București, și care pot furniza sprijin tehnic, fie de la distanță, fie prin participare directă.

Conform cerințelor operaționale furnizate de Departamentul Tehnic al Camerei Deputaților, Serviciul de Telecomunicații Speciale a pus la dispoziție și a instalat pe tableta pe care dumneavoastră o aveți în posesie în acest moment două aplicații - o aplicație de audioconferință și o aplicație de vot.

Aplicația de audioconferință permite conectarea în două camere de audioconferință, prin formarea a două numere de telefon pe care le aveți în Ghidul pus la dispoziție, la pagina 1.

Respectiv, pentru ședințele Camerei Deputaților se accesează numărul de telefon 021.330.00.90, iar pentru ședințele reunite ale Camerei Deputaților și Senatului se formează numărul de telefon 021.330.90.90.

În momentul când ați format acest număr și probabil... sigur, majoritatea celor care sunteți în audioconferință în acest moment ați format 021.330.00.90, vă întâmpină un robot telefonic, iar microfonul dumneavoastră este pe "mute".

Pentru a vă manifesta intenția de a lua cuvântul, trebuie să apăsați tasta "diez". În acel moment veți intra într-o listă de așteptare și veți fi preluați, pe rând, pentru a intra în conferință.

Dacă pe parcursul așteptării pentru a intra în audioconferință doriți să vă retrageți, trebuie să apăsați tasta "steluță".

Pentru a face un asemenea test, o să rog câteva persoane, care sunt disponibile, câteva doamne sau domni deputați să apese tasta "diez" și vom încerca să preluăm în audioconferință.

Deja a apărut... au apărut mai multe persoane care solicită intrarea în audioconferință.

Primul este domnul Atanasiu.

Vă rog să-l introduceți în audioconferință.

 

Domnul Onuț-Valeriu Atanasiu (prin audioconferință):

Bună ziua tuturor!

Și felicitări, domnule Pavel, pentru funcția de deputat și pentru jurământ!

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Am onoarea să vă salut!

Vă recepționăm foarte bine.

Vă rog să-mi confirmați că ne recepționați.

 
 

Domnul Onuț-Valeriu Atanasiu (prin audioconferință):

Mulțumesc.

Vă recepționez foarte bine.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc.

Terminat.

Vă rog, domnul Budăi.

 
 

Domnul Marius-Constantin Budăi (prin audioconferință):

Bună ziua tuturor!

Vă aud perfect, fără probleme.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc, domnule deputat.

Doamna Teiță.

Doamna senator... doamna deputat Teiță... Tendiță.

 
 

Domnul Dragoș-Cătălin Teniță (prin audioconferință):

Teniță, domnule deputat.

Bună ziua tuturor!

Sărbători fericite!

Și felicitări întregului personal tehnic și administrativ, pentru că au făcut o treabă excelentă zilele acestea!

Am terminat.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc frumos, domnule deputat.

Domnul Toma Ilie.

 
 

Domnul Ilie Toma (prin audioconferință):

Da.

Vă mulțumesc.

Ați folosit și cuvântul "senator". Suntem doar în ședința de la Camera Deputaților.

Vă salut pe toți cu deosebit respect!

Mă bucur că ne auzim.

Și să ne dea Dumnezeu sănătate și în anul care vine!

Să trăiți!

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc frumos.

Doamna deputat Intotero.

 
 

Doamna Natalia-Elena Intotero (prin audioconferință):

Auzim perfect.

Și vă dorim multă sănătate, să avem parte de un an mai bun, cu multe realizări!

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc frumos.

Îmi cer scuze, este o listă mare de așteptare. Nu o să mai luăm și celelalte apeluri.

Aș vrea să rog, dacă, până în acest moment, există întrebări privind modul de funcționare, să le adresați în audioconferință.

Vă mulțumesc.

Nu există solicitări. Înțeleg că s-a înțeles modul de funcționare a aplicației de audioconferință.

O să vă rog să aveți amabilitatea de a trece la cea de-a doua aplicație, respectiv aplicația de vot.

Pentru a utiliza aplicația de vot sunt necesare câteva condiții.

În primul rând, tableta trebuie să fie înscrisă în rețeaua operatorului. Aceasta se poate observa uitându-ne în partea dreaptă, sus a tabletei, unde o să vedem nivelul de semnal. O să vedem, de asemenea, și tehnologia - 4G, 3G. Dacă există o tehnologie mai slabă decât acestea, tableta nu va funcționa și este necesar să sunați la centrul de suport tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale, pentru a schimba SIM-ul sau pentru a realiza alte măsuri tehnice necesare.

De asemenea, trebuie să ne asigurăm că opțiunea "date mobile" este activată, iar opțiunea "Wi-fi rețele mobile" este dezactivată.

Pentru a verifica aceasta trebuie să procedăm astfel: se trage din partea de sus a tabletei în jos, cu trei degete, și o să observăm că primul buton este butonul "Wi-fi". El trebuie să fie dezactivat, deci trebuie să fie pe culoarea gri.

De asemenea, pe rândul 2 de opțiuni, poziția 3, avem "date mobile". Trebuie să fie activ, adică trebuie să fie pe culoarea albastră.

Avem o solicitare în audioconferință.

Vă rog să-i dați cuvântul.

Vă rugăm.

 
 

Domnul deputat (prin audioconferință):

Bună ziua!

Mă auziți?

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Da, vă auzim foarte bine.

 
 

Domnul deputat (prin audioconferință):

Sunt cu doi colegi care încearcă să se conecteze și nu reușesc. Eu vă aud foarte bine, dar colegii mei nu reușesc să se conecteze și am înțeles de la alți colegi de-ai mei că au o situație similară.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Da. O să vă rog să aveți amabilitatea să utilizați numărul de telefon de pe spatele tabletei pentru Centrul de suport beneficiari. Vom identifica sigur problema.

Nu trebuie să vă ascund că, în momentul de față, pe operatorul Vodafone există o problemă, dar care va fi remediată în câteva minute, cel puțin, așa ni s-a spus.

Vreau, de asemenea, să vă asigur că toți cei dintre dumneavoastră care n-ați reușit să intrați în audioconferință veți fi contactați și vom rezolva punctual toate problemele pe care le aveți în acest moment.

Vă mulțumesc frumos.

 
 

Domnul deputat (prin audioconferință):

Vă mulțumesc și eu.

La revedere!

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Fiind întrunite aceste trei condiții, pentru utilizarea aplicației de vot, din meniul principal al tabletei - pentru a ajunge în meniul principal trebuie să apăsăm butonul central din partea de jos a tabletei - vom avea la dispoziție un buton de aplicație "vot".

În momentul când apăsați acest buton, se va deschide o interfață care prezintă o sesiune de vot. În acest moment toți aceia dintre dumneavoastră, care ați reușit să ajungeți în această interfață, veți avea un mesaj că nu există o propunere supusă votului.

În momentul în care o să lansăm o sesiune de vot, pe care o s-o lansăm cu o durată de două minute, o să aveți la dispoziție mai multe butoane.

În momentul când se lansează - și o să spun că s-a lansat această opțiune - o să vă rog să apăsați tasta "refresh". Apăsând tasta "refresh" veți avea la dispoziție mai multe butoane corespunzătoare opțiunii de "pentru", "împotrivă", "mă abțin" și "sunt prezent, nu votez".

Pe parcursul celor două minute, deci pe parcursul sesiunii de vot, se poate schimba opțiunea dumneavoastră apăsând butonul "refresh" și, de asemenea, modificând opțiunea. Adică, dacă inițial am votat pentru și doresc să schimb opțiunea mea - sunt în intervalul celor două minute în momentul de față -, pot și am la dispoziție posibilitatea de a schimba opțiunea.

O să vă rog să lansăm o opțiune de vot.

Vă rog.

(Vot electronic la distanță.)

Vă rog să apăsați butonul "vot", din partea stângă, și, de asemenea, "refresh".

După cum vedeți, aveți la dispoziție patru butoane: verde - "pentru"; roșu - "împotrivă"; galben - "abținere" și albastru - "prezent, nu votez".

Deja în partea de jos vedeți un timer care indică numărul de minute și de secunde care sunt la dispoziție.

Doresc să vă informez că, în situația în care ați modificat opțiunea, ultima opțiune va fi cea luată în calcul la centralizare.

Timpul de vot a expirat.

Pentru a putea avea acces la rezultate, vă rog să apăsați butonul din stânga, "centralizator voturi" și, de asemenea, pe înregistrarea corespunzătoare secțiunii de vot anterioare să apăsați "rezultate".

Din ceea ce a rezultat, au fost prezenți 174 de doamne și domni deputați, au votat pentru 108, au votat împotrivă 42, au fost 9 abțineri și, de asemenea, nu au votat 15.

Am rugămintea ca, între această primă rundă de vot și următoarea, dacă există probleme pentru cei care au accesat aplicația, să intervină în audioconferință.

Mulțumesc.

Sunt intervenții.

Pentru a avea o imagine concludentă a acestei aplicații, o să lansăm o nouă sesiune de vot și am rugămintea la dumneavoastră ca toți să votați cu "pentru". În situația în care se întâmplă așa, ar trebui să vedem toate voturile cu opțiunea "pentru".

O să lansăm aplicația.

Vă rog, lansați aplicația.

(Vot electronic la distanță.)

Pentru a putea vota, vă rog să apăsați butonul "vot". Veți reveni, de asemenea, în interfața inițială, apăsați butonul "refresh" și aveți la dispoziție două minute - timpul deja curge.

Rugămintea a fost, pentru a avea o centralizare și o imagine concludentă, să votați pentru.

Vreau să repet că, dacă în intervalul de vot doriți să vă schimbați opțiunea, trebuie să apăsați tasta "refresh", să alegeți altă opțiune, respectiv alt buton corespunzător altei opțiuni. Ultima opțiune a dumneavoastră va fi cea care se centralizează.

Vă rog să dați cuvântul domnului Csoma.

 
 

Domnul Csoma Botond (prin audioconferință):

Bună ziua!

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Am onoarea să vă salut!

 
 

Domnul Csoma Botond (prin audioconferință):

Nu mi-a acceptat parola la vot, acolo unde scrie token și trebuie trecută parola. Am trecut parola de mai multe ori și nu a acceptat-o.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Este un semn de exclamare la sfârșit. Se vede?

Oricum, vă rog să aveți amabilitatea și să acceptați un apel din centrul nostru de suport, care o să încerce să rezolve această problemă.

 
 

Domnul Csoma Botond (prin audioconferință):

Mai încerc o dată, să văd.

OK.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vă mulțumesc frumos.

Sesiunea de vot s-a terminat.

Au fost prezenți 196, au votat pentru 181, împotrivă 9, abțineri 4, nu votez - 2.

Așadar, nu toată lumea a votat pentru.

Dacă cineva dorește să vadă cum a fost contorizat votul Domniei Sale, vă rog să intrați în audioconferință și suntem la dispoziția dumneavoastră.

Vă rog să dați cuvântul solicitantului.

Doamnă Goleac.

Vă rog.

 
 

Doamna Nicoleta-Matilda Goleac (prin audioconferință):

Bună ziua!

La prima simulare am vrut să-mi schimb opțiunea de vot și s-a blocat, deci nu am reușit, și la a doua simulare n-am reușit nici să votez. Deci s-a blocat din prima. Iar semnal am avut tot timpul.

Mă auziți?

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Am înțeles situația.

Vă rog să-mi dați voie să vă sune cineva din Centrul de suport beneficiari și să vedem exact care a fost cauza.

 
 

Doamna Nicoleta-Matilda Goleac (prin audioconferință):

Mulțumesc mult.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Eu vă mulțumesc frumos.

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Te ascultăm, Varujan!

 
 

Domnul Varujan Pambuccian (prin telefon):

Bună ziua!

Foarte mulți dintre colegi nu reușesc să intre, de fapt, de pe tabletă.

Eu am reușit să vă aud de pe tableta veche, am cerut cuvântul, dar înțeleg că nu a funcționat în felul ăsta.

Am votat, în schimb, de pe tableta veche și am votat foarte OK.

De pe tableta nouă pot doar vota, nu pot intra în sistemul de audioconferință. Și în situația asta sunt și mulți colegi din sală.

Lângă domnul președinte, de exemplu, se află domnul secretar Buican, care e în situația asta.

Domnul Simonis e în situația asta, cel care a venit acum la microfon.

E o situație destul de serioasă, pentru că numărul mare care apare, de oameni care sunt prezenți... de fapt, aici vorbim și de tablete vechi, și de tablete noi.

Pe tabletele noi foarte mulți dintre colegi, inclusiv eu, nu reușesc să intre în audioconferință.

OK. Asta am vrut să spun.

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Mulțumim.

 
 

Domnul Varujan Pambuccian (prin audioconferință):

Și îl aveți pe domnul Buican alături, care este la tribună, pe domnul Simonis, care a venit cu telefonul la microfon, și puteți să verificați cu tabletele lor.

Vă mulțumesc frumos.

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Mulțumim, domnule Pambuccian.

A votat de pe tableta veche, dar zice că nu se poate conecta ca să se înscrie la cuvânt.

Mai spuneți-le o dată, domnule director general, că e o chestiune de operator care trebuie să remedieze defecțiunea.

 
 

Domnul general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan:

Vreau să vă rog să aveți amabilitatea de a înțelege că, în acest moment, pe unul dintre operatori este o problemă. Această problemă se va remedia.

De asemenea, intrarea în audioconferință, ca și aplicația de vot ar trebui să fie disponibile, să fie realizate numai de pe tableta nouă.

Într-adevăr, de pe tableta veche, dacă folosești contul necesar, poți să intri în aplicație, dar în audioconferință există un white list, și numai tabletele noi au acces în white list.

Vă asigur că vom identifica toate aceste neconectări din după-amiaza aceasta și le vom remedia.

 
 

Domnul Ludovic Orban:

Punem punct, să spun, acestei proceduri de testare a tabletelor electronice.

Am rugămintea către liderii de grup să transmită Secretariatului general colegii deputați care nu s-au putut conecta, astfel încât să figureze ca prezenți, pentru că neconectarea nu li se datorează lor, intenția de a participa a existat și noi îi considerăm prezenți.

Acestea fiind spuse, vă doresc petrecere frumoasă de Revelion, să vă dea Dumnezeu un an plin de sănătate, de realizări profesionale și să avem un an bun pentru România!

La mulți ani!

Declar închisă ședința Camerei Deputaților de astăzi.

Vă mulțumesc.

 
   

Ședința s-a încheiat la ora 14,43.

 
     

Adresse postale: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucarest, Roumanie jeudi, 22 avril 2021, 1:58
Téléphone: +40213160300, +40214141111
E-mail: webmaster@cdep.ro