Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mai. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 16 mai 2018 ora 12:36

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   2.1  Secretari de ședință
aprobați
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Procedurile de urgență la cererea inițiatorilor nu au fost aprobate
4. Memorandum Intern: Sesizarea Comisiei speciale comune a Camerei Deputaților și Senatului privind analizarea și actualizarea cadrului normativ cu incidență în domeniul securității naționale cu proiectul de Lege privind Statutul ofițerilor de informații (PLx 609/2007)
aprobat
5. Proiectul punctului de vedere al Biroului permanent al Camerei Deputaților cu privire la sesizarea formulată de Grupul parlamentar al Partidului Național Liberal, referitoare la neconstituționalitatea Hotărârii Parlamentului României nr. 19/2018 pentru constituirea Comisiei speciale comune a Camerei Deputaților și Senatului privind analizarea și actualizarea cadrului normativ cu incidență în domeniul securității naționale
aprobat
6. Proiectul punctului de vedere al Biroului permanent al Camerei Deputaților cu privire la sesizarea formulată de Grupul parlamentar al Partidului Uniunea Salvați România din Senat, referitoare la neconstituționalitatea Hotărârii Parlamentului României nr. 20/2018 privind constituirea Comisiei speciale comune a Camerei Deputaților și Senatului pentru elaborarea Codului administrativ
aprobat
7. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora Guvernului”
aprobată. Pentru data de 25.06.2018
8. Solicitare din partea domnului deputat Andrei Pop privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
9. Solicitare din partea domnului deputat Silviu Dehelean privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
10. Solicitare din partea domnului deputat Bogdan Gheorghiu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
11. Solicitare din partea doamnei deputat Oana Silvia Vlăducă privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Lucian Eduard Simion privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
13. Memorandum Intern: Participare eveniment în Republica Turcia – domnul deputat Ibram Iusein, președintele Comisiei pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale
aprobat
14. Memorandum Intern: Solicitarea Comisiei pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice
aprobat
15. Sinteza Raportului de audit al performanței cu tema "Auditul performanței privind utilizarea fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru achiziționarea și implementarea/operaționalizarea studiilor, proiectelor și programelor informatice achiziționate la nivelul Ministerului Comunicațiilor și Societății lnformaționale pentru activitățile proprii și a celor destinate altor instituții, precum și a monitorizării implementării acestora la nivelul celorlalte instituții beneficiare și din perspectiva realizării interoperabilității", transmisă de Curtea de Conturi a României
la Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 18 iunie 2024, 18:11
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro