Zacharie Benedek Zacharie Benedek
Întrebări și interpelări
Întrebări
Interpelări
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Întrebări și interpelări > 11417A/25-11-2020

Funcționare deficitară a sistemului "Call Center Național" din cadrul Registrului Auto Român

Informații privind interpelarea
Nr.înregistrare: 11417A
Data înregistrarii: 25-11-2020
Data prezentării: 25-11-2020
Data comunicării: 25-11-2020
Mod adresare: în scris
Adresant: Zacharie Benedek - deputat UDMR
Destinatar: Minsterul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor
Textul intervenției:
fișier PDF
Răspuns solicitat: în scris
Informații privind răspunsul
Nr.înregistrare: 1182
Data înregistrării: 21-01-2021
Răspuns primit: în scris
Răspuns primit de la: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
comunicat de: domnul Cătălin Drulă - Ministru
Textul răspunsului:
fișier PDF
Informații privind răspunsul
Nr.înregistrare: 1184
Data înregistrării: 27-01-2021
Răspuns primit: în scris
Răspuns primit de la: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
comunicat de: domnul Cătălin Drulă - Ministru
Textul răspunsului:
fișier PDF
Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 22 iulie 2024, 11:39
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro