Informații personale | |
E-mail(uri) | budaimarius@yahoo.com, budaimarius72@gmail.com |
Sex | Masculin |
Data nașterii | 01.05.1972 |
Naționalitate | Română |
|
|
Experiența profesională | |
Noiembrie 2018 - Noiembrie 2019 | Ministru
Ministerul Muncii și Justiției Sociale |
|
|
2016-prezent | Deputat
Parlamentul României, Camera Deputaților
Vicepreședinte Camera Deputaților
Chestor
Vicelider grup parlamentar
Președinte Comisia pentru buget, finanțe și bănci
Președinte Comisia parlamentară de anchetă privind achizițiile și gestionarea stării de urgență
Membru în Comisia specială a Camerei Deputaților pentru elaborarea, modificarea și completarea propunerilor legislative în materia sportului organizat în România
Membru în Comisia pentru buget, finanțe și bănci
Membru în Comisia comună pentru integrare europeană dintre Parlamentul României și Parlamentul Republicii Moldova
|
|
|
2013 - 2016 | Director Executiv
Casa Națională de Pensii Publice - Casa Județeană de Pensii Botoșani, Calea Națională nr. 85
-Organizarea, îndrumarea, coordonarea, previzionarea și controlul activității instituției publice
Tipul sau sectorul de activitate Administrarea sistemului public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale și a sistemului de asigurare pentru accidente de muncă și boli profesionale |
|
|
2009 - 2013 | Șef serviciu achiziții publice, administrativ
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Botoșani, Strada Maxim Gorki nr. 4
-Coordonarea și controlul activităților din domeniul administrativ, achiziții publice, aprovizionare, redactare și implementare proiecte fonduri structurale și de coeziune europene și Banca Mondială, control intern, arhivă, gestiune
Tipul sau sectorul de activitate Asistență socială |
|
|
2009 | Director
Agenția Județeană pentru Prestații Sociale Botoșani, Calea Națională nr. 85
-Organizarea, îndrumarea, coordonarea, previzionarea și controlul activității instituției publice
Tipul sau sectorul de activitate Administrarea și gestionarea într-un sistem unitar de plată a beneficiilor de asistență socială și a altor programe privind servicii sociale susținute de la bugetul de stat |
|
|
1995-2008 | Referent-inspector-inspector de specialitate
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Botoșani, Strada Maxim Gorki nr. 4
-Administrativ, aprovizionare, control intern, gestiune, casierie, achiziții publice
Tipul sau sectorul de activitate Asistență socială |
|
|
2004-2006; 2008 | Consilier parlamentar - șef cabinet
Parlamentul României, Camera Deputaților
-Audiențe, interpelări și întrebări parlamentare, menținerea legăturii între cabinetul parlamentar și administrațiile publice locale (Instituția Prefectului, Consiliul Județean, Primării, Instituții publice deconcentrate, etc.)
Tipul sau sectorul de activitate Administrație publică/cabinet parlamentar |
|
|
2001-2008 | Reprezentant zonal
S.C. CURIER EXPRES S.R.L. - Galați
- Coordonare activitate curierat extern și intern
Tipul sau sectorul de activitate Curierat extern și intern |
|
|
2007-2009 | Administrator
S.C. PRIM’S FOOD S.R.L. Botoșani
-Coordonare activitate
Tipul sau sectorul de activitate Alimentație publică |
|
|
Alte experiențe profesionale | organizarea contabilității la societățile comerciale, redactare și implementare proiecte fonduri structurale și de coeziune europene și Banca Mondială, consultanță în domeniul achizițiilor publice. |
|
|
Educație și formare | |
2012 - 2013 | Certificat pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici
Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
-Managementul resurselor umane în administrația publică, Management financiar și bugetar, Comunicare și imagine publică, Administrația publică în contextul integrării în Uniunea Europeană, Management strategic și politici publice, Management public și abilități manageriale, Management de proiect și fonduri structurale, Administrație publică modernă și eficientă |
|
|
2008-2010 | Master - Managementul financiar-contabil al administrației publice
Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Management Financiar Contabil (București) - Program de studii postuniversitare de masterat în specializarea - Managementul financiar-contabil al administrației publice.
-Caracteristicile managementului din administrația publică; Reforma administrației publice în România; Rolul managerilor publici; Management și leadership; Bugetele instituțiilor publice și tehnici bugetare; Controlul preventiv asupra fondurilor publice; |
|
|
2004-2008 | Economist licențiat
Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Finanțe și Bănci (București) - Program de studii universitare în specializarea - Finanțe și Bănci
-Contabilitatea publică; Auditul public intern; Elemente ale gestionării bazelor de date în managementul administrației publice; Management; Finanțe și bănci; |
|
|
2002-2004 | Tehnician specialist - asistent de gestiune financiar contabilă
Colegiul Economic și de Administrație OCTAV ONICESCU - Botoșani
-Contabilitatea publică; Management; Marketing; Matematică aplicată în economie |
|
|
1986-1990 | Diplomă de bacalaureat
Liceul MIHAI EMINESCU - Botoșani
-Scrieți lista principalelor materii studiate și abilitățile acumulate |
|
|
2016 | Diplomă Public speaking și prezentări moderne
Ministerul dezvoltării regionale și administrației publice - Agenția națională a funcționarilor publici
-Public speaking și prezentări |
|
|
2014 | Manager îmbunătățiri procese
Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Varstnice - Ministerul Educației Naționale-Ministerul dezvoltării regionale și administrației publice - Agenția națională a funcționarilor publici
-Dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor/Coordonarea echipelor de îmbunătățire a proceselor/Luarea deciziilor de aplicare a soluțiilor de îmbunătățire a proceselor. |
|
|
2013 | Manager
Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Varstnice - Ministerul Educației Naționale
-Management |
|
|
2011 | Expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene
Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale - Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului
-Accesare fonduri structurale și de coeziune europene |
|
|
2011 | Manager proiect
Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale - Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului
-Manager proiect |
|
|
2010 | Diplomă Achiziții și managementul lanțului de aprovizionare
Crownford Ltd. și Universitatea Petre Andrei din Iași
-Achiziții și managementul lanțului de aprovizionare |
|
|
2008 | Expert achiziții publice
Ministerul Muncii, Familiei și Egalității de Șanse - Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului
-Achiziții publice |
|
|
2007 | Expert achiziții publice
Ministerul Internelor și Reformei Administrative - Institutul Național de Administrație
-Achiziții publice |
|
|
2001 | Contabilitate asistată de calculator
Ministerul Muncii și Solidarității Naționale - Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani
-Contabilitate asistată de calculator |
|
|
2000 | Utilizare PC - compatibile IBM ( WINDOWS 98, MICROSOFT OFFICE, INTERNET, REȚELE).
Comisia Națională de Informatică - Societatea de Servicii Informatice Botoșani
-Utilizare PC - compatibile IBM ( WINDOWS 98, MICROSOFT OFFICE, INTERNET, REȚELE). |
|
|
Alte cursuri formatoare |
- 2014-2015 - Seminar național ” Modernizarea serviciilor publice de informare și relaționare cu cetățenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice” - Comunicare instituțională - Dezvoltarea rețelei de comunicatori pentru serviciile publice de informare și relaționare cu cetățenii precum și a instituției purtătorului de cuvânt
- 2011 - Seminar de formare „Achiziții publice cu accent pe achiziții publice LUCRĂRI” organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului în cadrul programului „Servicii de instruire specializată pentru dezvoltarea abilităților tehnice și generale pentru personalul din cadrul Autorității de Management, Organismelor Intermediare și instituțiilor beneficiare ale Programului Operațional Regional”
- 2010 - Seminar de formare „Achiziții publice” organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului în cadrul programului „Servicii de instruire specializată pentru dezvoltarea abilităților tehnice și generale pentru personalul din cadrul Autorității de Management, Organismelor Intermediare și instituțiilor beneficiare ale Programului Operational Regional”
- 2002 - Fundația INVENT - GERMANIA - Managementul proiectelor
|
|
|
COMPETENȚE PERSONALE | |
Alte limbi străine cunoscute | |
|
Înțelegere | Vorbire | Scriere |
|
Ascultare | Citire | Participare la conversație | Discurs oral | |
Limba engleză |
utilizator experimentat |
utilizator independent |
utilizator independent |
utilizator independent |
utilizator independent |
Limba franceză |
utilizator independent |
utilizator independent |
utilizator independent |
utilizator independent |
utilizator independent |
|
|
Competență digitală | AUTOEVALUARE |
|
Procesarea informației | Comunicare | Creare de conținut | Securitate | Rezolvarea de probleme |
|
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
Utilizator independent |
Utilizator elementar |
|
|
Permis de conducere |
|
Informații suplimentare |
- creativitate și spirit de inițiativă,
- capacitate de analiză, sinteză și decizie,
- gestionarea eficientă a resurselor umane și financiare,
- capacitate de organizare, conducere și control,
- asumarea responsabilității,
- abilități de comunicare,
- organizat, meticulos și atent la detalii,
- capabil să prestez muncă în echipă,
- apt de a acumula noi cunoștințe,
- ușurință în calcul și în utilizarea calculatorului.
|