Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
adrian.cozma@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Adrian-Felician Cozma > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Adrian-Felician COZMA
Curriculum Vitae

Informații personale

E-mail

cabinetavocatcozmaadrian@gmail.com

Data nașterii

30/08/1986

Naționalitatea

română

Experiența profesională

12/2020 - Prezent

    Deputat
    Camera deputaților - Parlamentul României
  • Membru - Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională
  • Vicepreședinte - Comisia pentru constituționalitate

12/2019 - 09/2020

Director Cancelarie, Instituția Prefectului, Satu Mare

05/2014 - 12/2020

    Consilier județean
    Consiliul Județean Satu Mare, Satu Mare (România)

  • Președinte comisia de Agricultură (2014-2016);
  • Președinte comisia juridică, de disciplină, administrație publică, relații cu cetățenii, probleme ale minorităților (2016-2019)
  • Membru în comisia pentru dezvoltare regională, cooperare internă și internațională parteneriate interne și internaționale

12/03/2011-Prezent

    Avocat
    Cabinet Avocat Cozma Adrian Felician, Satu Mare (România)
  • Consultanță juridică în domeniul dreptului penal, dreptului civil, al dreptului familiei și al dreptului comercial
  • Asistență juridică / reprezentare în fața instanțelor judecătorești de orice grad și a autorităților publice

15/12/2009-12/03/2011

    Avocat stagiar
    Cabinet Avocat Gavrea Edita, Satu Mare (România)
  • Consultanță juridică în domeniul dreptului penal, dreptului civil, al dreptului familiei și al dreptului comercial
  • Asistență juridică / reprezentare în fața instanțelor judecătorești de orice grad și a autorităților publice

Educație și formare

06/2009

    Licențiat în Drept
    Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir, Facultatea de Drept
    Cluj Napoca (România)
  • Cunoașterea și înțelegerea conceptelor, teoriilor și metodelor de bază ale domeniului și ale ariei de specializare; utilizarea lor adecvată în comunicarea profesională;
  • Utilizarea cunoștințelor pentru explicarea și interpretarea unor variate tipuri de concepte, situații, procese, proiecte etc. asociate domeniului;
  • Aplicarea unor principii și metode de bază pentru rezolvarea de probleme/situații bine definite, tipice domeniului în condiții de asistență calificată;
  • Utilizarea adecvată de criterii și metode standard de evaluare, pentru a aprecia calitatea, meritele și limitele unor procese, programe, proiecte, concepte, metode și teorii;
  • Elaborarea de proiecte profesionale cu utilizarea unor principii și metode consacrate în domeniu.

Competențe personale

Limbi vorbite

Maghiară - Nivel de înțelegere: Excelent, Scris: Excelent, Vorbit: Excelent
Engleză - Nivel de înțelegere: Mediu, Scris: Mediu, Vorbit: Mediu

Competențe de comunicare

  • Comunicarea în echipă
  • Ascultarea activă
  • Negocierea

Competențe organizaționale / manageriale

    Abilități organizatorice dobandite de-a lungul timpului până în prezent:
  • abilități de a analiza, prelucra, structura și gestiona un volum mare de informații, documente, dosare etc.;
  • capacitatea de a determina obiectivele, structura eficientă a cazului dintr-un volum imens de informații diferite;
  • abilități de lucru cu aplicațiile care ajută la gestionarea datelor.
    Lucrul în echipă acest aspect bazandu-se pe:
  • munca de dragul unui scop comun;
  • coordonarea și schimbul de informații și cunoștințe;
  • dezvoltarea abilităților de comunicare, pentru un dialog mai eficient cu colegii, angajații, clienții, experții etc.;
  • participare la evenimente, întâlniri și conferințe de echipă.

Competențe dobândite la locul de muncă

  • Abilitățile oratorice;
  • Abilități de scriere;
  • Abilitatea de a căuta, analiza și aplica logica;
  • Studierea practicii judiciare;
  • Abilitatea de a determina circumstanțele reale ale cazului;
  • Arta interpretării, analizării (evaluării) calificărilor juridice ale cazului;
  • Abilitatea de a determina normele de drept aplicabile, trimiteri la legi;
  • Abilitatea de a lucra cu bazele de date (motoarele de căutare) ale instanțelor, sistemelor de referință.

Competențe IT

Microsoft Windows, iOS, Microsoft Office.

17.10.2022

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti vineri, 14 iunie 2024, 10:14
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro