Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Proceduri parlamentare > Proces legislativ la Camera Deputatilor > PL-x 228/2024 Versiunea pentru printare

PL-x nr. 228/2024
Proiect de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgențã a Guvernului nr.20/2024 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.46/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea Oficiului Național pentru Achiziții Centralizate

Nr. înregistrare:
- B.P.I.:260/03-04-2024
- Camera Deputatilor:228/08.04.2024
- Senat:L148/2024
- Guvern:E53/07.03.2024
Procedura legislativa:cf. Constitutiei revizuita în 2003
Camera decizionala:Camera Deputatilor
Tip initiativa:Proiect de Lege
pentru aprobarea O.U.G. nr. 20/2024
Caracter: ordinar
Procedura de urgenta:da
Stadiu: trimis pentru raport la comisiile permanente ale Camerei Deputatilor
Initiator:Guvern
Consultati:
Format PDF - 1024 kb Expunerea de motive
Format PDF - 575 kb Ordonanța de urgență a Guvernului
Format PDF - 99 kb Avizul Consiliului Economic și Social
Format PDF - 322 kb Avizul Consiliului Legislativ

Derularea procedurii legislative
Data       Actiunea
 
SE
02.04.2024     proiectul de lege pentru aprobarea ordonantei de urgenta adoptat de Senat
adoptare cu respectarea prevederilor art.76 alin.(2) din Constitutia României
Format PDF - 43 kb Forma adoptată de Senat
CD
08.04.2024     prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
Format PDF - 82 kb Adresa Guvernului
Format PDF - 51 kb Adresa Senatului
      înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere
      trimis pentru raport la:
Comisia pentru buget, finanțe și bănci
Comisia pentru industrii și servicii
Comisia pentru sănătate și familie
Comisia juridică, de disciplină și imunități
termen depunere amendamente: 16.04.2024
termen depunere raport: 24.04.2024
      trimis pentru aviz la:
Comisia pentru politică economică, reformă și privatizare
Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
Comisia pentru muncă și protecție socială
Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor
23.04.2024     primire aviz de la:
PDF format Comisia pentru muncă și protecție socială
      primire aviz de la:
PDF format Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
26.06.2024     primire aviz de la:
PDF format Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti duminică, 21 iulie 2024, 4:06
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro