Plen
Ședința Camerei Deputaților din 5 februarie 2024
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.21/14-02-2024

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2024 2023 2022
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2024 2023 2022
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
11-06-2024
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2024 2023 2022
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2024 > 05-02-2024 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 5 februarie 2024

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art. 94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16.04.

Lucrările ședinței au fost conduse de domnul deputat Alfred-Robert Simonis, președintele interimar al Camerei Deputaților, asistat de doamna deputat Alexandra Presură și de doamna deputat Gianina Șerban, secretari ai Camerei Deputaților.

Domnul Alfred-Robert Simonis:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei și vă anunț că, din totalul celor 328 de deputați, până în acest moment, și-au înregistrat prezența 214.

În conformitate cu prevederile art. 94 din Regulament, vă informez că au fost distribuite electronic și afișate pe pagina de Internet a Camerei următoarele documente - ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților din zilele de luni, 5 februarie, și miercuri, 7 februarie 2024; programul de lucru pentru perioada 5-10 februarie 2024; lista rapoartelor depuse în data de 1 februarie de comisiile permanente sesizate în fond; informarea cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente.

Reamintesc că, potrivit programului de lucru aprobat, astăzi, de la ora 17.00, vom continua lucrările cu prezentarea pe scurt a interpelărilor ce urmează a fi adresate membrilor Guvernului.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 13 iunie 2024, 6:30
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro